Raatin stadion Raatintie 2, 90100 Oulu

FC Ellit Nimenhuuto.com

Ellit on aikuisten naisten harrastejalkapallojoukkue. Joukkueessa on mukana vajaat kaksikymmentä pelaaja. Ellien ikärajana on 18 vuotta ja yläikärajaa ei ole, keski-ikä liikkunee 30-40 välissä. Iällä, koolla, ammatilla tai siviilisäädyllä ei tässä joukkueessa ole merkitystä. Tärkeintä on viihtyä jalkapalloilun parissa porukalla. Suurin osa pelaajista on ollut joukkueessa jo vuosia ja perustajajäseniäkin on yhä useita mukana potkimassa. Valtaosa pelaajista on aloittanut lajin vasta aikuisiällä Ellien myötä. Joukkue treenaa ja pelaa läpi vuoden innokkaasti. Kesäisin harjoitukset pidetään Pitkäkankaan tekonurmella Oulunsalossa ja talvella treenaamme tekonurmialustalla hallissa.UUDET PELAAJAT TERVETULOA!

Riikka kirjoitti: Pääsen klo 20 Kempleen asemalta töistä. Sormet ristiin ettei joudu ylitöihin 🤞 (3 päivää sitten)

Hody 10 Nimenhuuto.com

Haluamme tarjota Keski-Suomen parhaat puitteet jalkapallon harrastamiselle ja pelaajien kehittymiselle. Haluamme olla Keski-Suomen paras joukkue, mitataan sitä sitten pelaajien tai vanhempien tyytyväisyydellä, taidoilla, menestyksellä tai jollakin muulla sopivalla kriteerillä. Tavoitteena on olla seura, joka on yhteisöllinen ja jokaisessa ikäluokassa on joukkue, joka on joukkuehengeltään ylivertainen ja liikunnallinen. Olemme luova ja uusiutuva seuraorganisaatio, joka haluaa olla tekemässä parempaa suomalaista futiskulttuuria. Holstin Dynamo ei kilpaile harjoitteiden tai muiden tapahtumien määrällä, vaan laadulla.

Eemeli kirjoitti: Menee omalla kyydillä. (5 päivää sitten)

Jyväskylä
Pojat

HÖPS Nimenhuuto.com

HÖPS -90, Hönttämäen Palloseura http://www.höps.fi Yhteydenotot e-postilla: hops(at)gmail.com Jäseniä on reilu 50. Osa porukasta pelaa talvella kaukista ja toinen puoli jengistä kesällä futista.

Aleksi kirjoitti: Tuun potkii vasurilla (1 päivä sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Puulaakijalkapallo ja Puulaakikaukalopallo
Oulu, Hönttämäki

Merikoski M edustus Nimenhuuto.com

Juho kirjoitti: 19-eteenpäi in (7 päivää sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

OuRe 2 Nimenhuuto.com

Oulun Reippaan II-joukkueen tiedotus- ja ilmoittautumissivusto

Juha kirjoitti: Tulisin muuten pelaamaan, mutta viime pelissä turvoksiin pommitettu poski muurasi silmäkulman puoliksi umpeen, mikä voi oleellisesti heikentää pelini tasoa (jos sellaista ylipäätään on). Jatkossa pitänee pelata munasuojat jalassa ja full face -kypärä päässä. Toki parempi olisi, jos porukalla pohd... (3 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

Oulun Harrastekiekko Nimenhuuto.com

Harrastekiekkohommia. Irtovuoroja, muutakin kiekkoilua.

Juha-Matti kirjoitti: Huom. erinäisten päällekkäisyyksien yms. takia joudumme siirtämään kokousta. Otetaanpa tuossa huhtikuulla. (2 kuukautta sitten)

Jääkiekko

Terva-Lentis M 2020 Nimenhuuto.com

Oululainen seniorilentopallojoukkue

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Myllyojalle pe 18:30 aikovat: Ilmoittautuminen ennen klo 12. Tv. avaimenhaltija. (9 kuukautta sitten)

Lentopallo

Merilappi United T18 Nimenhuuto.com

Lilian kirjoitti: kerkiän tunniksi (13 päivää sitten)

Tytöt

KaPa 08 Nimenhuuto.com

Kajaani
Pojat

Team Kangas Nimenhuuto.com

Mikko kirjoitti: Onneksi olkoon Matias Veikkolalle perheineen sekä Matiaksen vanhemmille salibandyn Suomen mestaruudesta! t. Team-Kangas(vähän alempi sarjataso) (18 päivää sitten)

Sähly
Oulu

Raatin stadion tunnetaan myös nimellä: Raatin Liikuntakeskus, Raatin tekonurmi, Raatin uimahalli, Kuusisaari, Raatintie, Raatin Kenttä, Raatti Tekonurmi, Raatti TN ja Raatin Liikuntakeskus, Raatintie 2, 90100 Oulu, Raatin Liikuntakeskus, Raatintie 2, 90100 Oulu.

Vapaaehtoistyö
Jääkiekko