Stadin ammattiopisto Nilsiänkatu 3

Sapa M1 Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia: SAPA/Savannan joukkue etelän/Helsingin nelosessa etsii lisää pelaajia. Joukku...

Jama kirjoitti: Myöhäs ehk (2 päivää sitten)

Ponnistus Reservi Nimenhuuto.com

Ponnistuksen reservi pelaa kaudella 2024 Palloliiton miesten sarjoissa Kutosta ja Seiskaa. Treenit kerran viikossa. Joukkueenjohtaja - Santeri Kortteisto, santeri.kortteisto@gmail.com, 0451881640 Helsingin Ponnistus on maan vanhin yhtäjaksoisesti toiminut suomenkielinen urheiluseura. Jalkapallo on kuulunut 1887 perustetun seuran ohjelmaan vuodesta 1903 ja tänään se on pääurheilulajimme. Vuodesta 1915 ponnarifutaajat ovat kantaneet raitapaitaa. Viimeisin visiitti pääsarjatasolle oli vuonna 1995. Ponnistus is the oldest Finnish speaking sports club in Finland, established in 1887. We welcome all footballers to come and play with us! http://www.helsinginponnistus.fi/

Santeri kirjoitti: Kokoonpano: Aku, Aatu, Antti, Johan, Jose, Mo, Miro, Onni, Oskari, Saeif, Samuel, Sam, Sauli, Tommi T, Tommi M, Eino Vahvista osallistuminen huomiseen 18:00 mennessä (2 päivää sitten)

krr Nimenhuuto.com

Marek kirjoitti: Only training + NSO in scrimmage (9 päivää sitten)

Päivitetty 18 minuuttia sitten

Roller derby

EsLe D kaudella 2023-2024 Nimenhuuto.com

Espoo Lentiksen D-tyttöjen joukkue kaudella 2023-2024

Anu kirjoitti: Tiedoksenne perustreenivuorot kaudella 2023-2024 - Tiistaisin klo 17-18.30 Viherlaakson koulu ja lukio, 1/3 salista, 6vs6 -treenit - Keskiviikkoisin klo 18.30-20 Kannussillanmäki - Sunnuntaisin klo 16-18 Saarnilaakso Kerron lisää, minulla näihin ajatuksia ja lisäselvityksiä käynnissä, kerron, kos... (11 kuukautta sitten)

Lentopallo ja Volleyball
Espoo
Tytöt

FC Fortuna Aikuiset Nimenhuuto.com

Vuosaari

Parkcity Puckers Nimenhuuto.com

Jääkiekko

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Topias kirjoitti: Hei! 13.9. järjestetään SM knock-out sprinttiin valmistava harjoitus. Päivä kannattaa merkata jo nyt ylös, koska harjoituksessa pääsee hyvin hiomaan taktiikat tulevan viikonlopun SM-kisaa varten. Olen houkuttelut muutaman aikuisten ja nuorten maajoukkuetason suunnistajan mukaan sparraamaan. Nyt o... (11 kuukautta sitten)

Suunnistus
Uusimaa

HIFK3 Nimenhuuto.com

Aapo kirjoitti: 50/50 ehdinkö töistä (4 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

Miesjoogaajat Nimenhuuto.com

Jooga

Aisti Sport Nimenhuuto.com

Carmen kirjoitti: Mats on tulossa (8 päivää sitten)

Stadin ammattiopisto tunnetaan myös nimellä: Nilsiänkatu, Mäkelänrinteen Uintikeskus, Ruostetalo, Saunamesta, Stadin ammattiopisto / Tekniikka ja asennus, Sturenkatu, Mäkelänrinteen uintikeskuksen palloiluhalli, Elimäenkatu, Hotel Ava, Mäkelänkatu, Sturenkatu 18-22, Kristallin vuokrasauna, Vallilan Ammattikoulu, Stadin ammattiopisto, Nilsiänkatu, Nokiantie, Exit Room Helsinki ja Stadin ammatti- ja aikuisopisto, Sturenkatu.

Koripallo
Jääkiekko