Sydän-Laukaan koulu Saralinnantie 3, 41340 Laukaa

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Marianne kirjoitti: Pari minuuttia myöhässä. (Noin 11 tuntia sitten)

Pyöräily
Jyväskylä

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Paul kirjoitti: Autokyydissä vain tarve menolle Jkl-Kokkola. (11 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi

Laukaan Kings Stars Nimenhuuto.com

Laukaa

HaKoPo Nimenhuuto.com

Elias kirjoitti: Pitäs keritä (16 päivää sitten)

Hankasalmi

jsw Nimenhuuto.com

Jyväskylä Sleepwalkers vuonna 1999 perustettu ultimatejoukkue, johon uudet pelaajat ovat aina tervetulleita. Aiempaa kokemusta lajista ei tarvitse, mutta frisbeegolf ja joukkuepalloilulajit saattavat tuoda etua. Toimintaa löytyy niin kilpapelaajille kuin harrasteliikkujillekin. Lisätietoa: sposti: ultimate@jyli.fi seuran verkkosivut: www.jyli.fi/ultimate Facebook: Jyväskylä Ultimate Jyväskylä Sleepwalkers is an ultimate team founded in 1999. New players are welcome at any time. Previous experience is not needed but disc golf and ball sports might give you an edge. We have activities for both competitive athletes and casual players.

Joukkue etsii pelaajia: Oletko uusia haasteita etsivä urheilija vai mukavaa ajanvietettä kaipaava lii...

Ilari kirjoitti: Mahdollisesti myöhässä (21 päivää sitten)

Ultimate
Jyväskylä

SäyRi-16 Nimenhuuto.com

Säynätsalon Riennon 2016 syntyneiden tyttöjen ja poikien jalkapallon sekajoukkue. Katso lisätietoa: https://saynatsalonriento.fi/t-p-16/

Eino kirjoitti: Myöhästytään alusta (8 kuukautta sitten)

Säynätsalo

KeuPa 2014 Nimenhuuto.com

Konsta kirjoitti: Majoitus varattu koko viikonlopuksi ja omilla kyydeillä kuljetaan. (15 päivää sitten)

Keuruu

KeuPa 2013 Nimenhuuto.com

Keuruu

LievestuoreenKisa12-14 Nimenhuuto.com

Jalkapallo joukkue jossa pelaa 2013-2014 syntyneitä lapsia. Harkoissa hiotaan lajia taitoja ja harjoitellaan perus motoriikkaa. Mukaan saa tulla kokeilemaan, yhteystiedot löytyvät yhteystiedoista alhaalta.

Lievestuore

Jilves naiset Nimenhuuto.com

Iina kirjoitti: tuun myöhässä (9 päivää sitten)

Jämsä
Tytöt

Sydän-Laukaan koulu tunnetaan myös nimellä: Kirkonkylän Koulu, Laukaan Urheilukenttä, Laukaa, BMX-rata, Laukaan Kirkonkylän koulun Ala-aste, Saralinnantie 8, Laukaan liikuntapuisto, Laukaa KK TN, Laukaa, keskuskenttä, Laukaa Keskuskenttä tekonurmi ja Laukaan tekonurmi.

Koripallo
Lentopallo