Tapulin Liikuntakeskus Lehto Areena Parmaajantie 3

Vuosaaren Viikingit Nimenhuuto.com

Lentopalloseura Vuosaaren Viikingit pelaa alue-ja paikallissarjaa sekä veteraanipelejä eri ikäluokissa. Kaudella 2023 ja 2024 treenaamme ja pelaamme seuraavasti: Kallahden palloiluhallissa, Kallvikinniementie 1 maanantaisin klo 19.00, torstaina Vuosaaren urheilutalolla klo 20 ja lauantaina höntsää klo11 Punakiventie 4 salissa. Lisäksi pelailua satunnaisesti koulujen loma-aikaan. Vakioturnauksia: Linnavolley Savonlinnassa elokuussa, Homenokka Jyväskylässä syyskuussa, Kolibri-turnaus Tampereella marras- joulukuussa. Lisäksi SM-ikäluokat. Liity mukaan, jos sinulla on useampia peli- ja treenivuosia takana. Ikävä kyllä seuralla ei ole harrastelijavuoroja. Pelimiehet, tervetuloa mukaan. Yhteys: Jukka Isohanni 0442316466

Joukkue etsii pelaajia: Lentopallojoukkue Vuosaaren Viikingit Helsingistä etsii pelaajia 3.- ja 4.-sa...

Siuvatti kirjoitti: Pakko tulla ottamaan tuntumaa palloon, ennen homenokkia... (Noin 8 tuntia sitten)

Helsinki, Vuosaari

Ponnistus Reservi Nimenhuuto.com

Ponnistuksen reservi pelaa kaudella 2024 Palloliiton miesten sarjoissa Kutosta ja Seiskaa. Treenit kerran viikossa. Joukkueenjohtaja - Santeri Kortteisto, santeri.kortteisto@gmail.com, 0451881640 Helsingin Ponnistus on maan vanhin yhtäjaksoisesti toiminut suomenkielinen urheiluseura. Jalkapallo on kuulunut 1887 perustetun seuran ohjelmaan vuodesta 1903 ja tänään se on pääurheilulajimme. Vuodesta 1915 ponnarifutaajat ovat kantaneet raitapaitaa. Viimeisin visiitti pääsarjatasolle oli vuonna 1995. Ponnistus is the oldest Finnish speaking sports club in Finland, established in 1887. We welcome all footballers to come and play with us! http://www.helsinginponnistus.fi/

Sami kirjoitti: Kokoonpano peliin: Saeif, Tuan, Nith, Sugi, Sam, Kristian, Tony, Tommi A, Giom, Glenn, Konsta, Rollo, Mikko, Santeri M, Kai, Mo, Grendon ja Brenen. Ilmoittautuminen vahvistettava viimeistään 20.9. (2 päivää sitten)

Helsinki

Esle-A Nimenhuuto.com

Tilda kirjoitti: Riipu jos ehin koska on eka kirjotus (5 päivää sitten)

Päivitetty 14 minuuttia sitten

EsLe C3 kaudella 2024-2025 Nimenhuuto.com

Espoo Lentiksen C3 -joukkue kaudella 2024-2025

Lentopallo ja Volleyball

Valfridin tytöt Nimenhuuto.com

Raisio

Huki M1 Nimenhuuto.com

Timo kirjoitti: Tuun parolannummelta omalla autolla hallille (2 päivää sitten)

Jyväskylä

Lännen Torpedo Nimenhuuto.com

Tuomas kirjoitti: Tuun valmentamaan (3 päivää sitten)

Revanssi Nimenhuuto.com

EsLe B3 Nimenhuuto.com

Katariina kirjoitti: Harjoitukset klo 20-21.30 (16 päivää sitten)

Päivitetty 11 minuuttia sitten

EsLe C2 kaudella 2024-2025 Nimenhuuto.com

Espoo Lentiksen juniorijoukkue C-ikäisille kaudella 2024-2025

MariaLuisa kirjoitti: Hei kaikki, *english below Tarkistan kaikki lopulliset tiedot tänä viikonloppuna tulevasta turnauksestamme ja teen pelaajalistoja. Tämän tekeminen on erittäin vaikeaa, varsinkin kun minulla ei ole täydellistä tietoa, ja rehellisesti sanottuna hieman turhauttavaa. Vielä löytyy tyttöjä, jotka eivät... (12 kuukautta sitten)

Lentopallo ja Volleyball
Tytöt

Tapulin Liikuntakeskus Lehto Areena tunnetaan myös nimellä: Tapulin tekonurmi, Tapulikaupungin liikuntapuisto, Tapuli TN, Parmaajantie, Tapuli nap 1 N, Tapuli TN 1, Lehto Areena, Tapuli TN B, Tapuli nap 2 N, Tapuli TN A, Tapuli, Tapuli TN 2, Tapulin liikuntapuisto, Tapuli TN1, Salotie, Tapuli nap 1, Tapuli N, Henrik Forsiuksen tie, Tapuli nap N1, Tapulin kenttä, Tapuli nap 1 H, Tapuli nap 1N, Tapuli tekonurmi, Tapuli TN2, Tapulikaupungin liikuntapuisto., Parmaajantie 3, Tapulin Lehto Areena, Parmaajantie 3, Helsinki, Tapuli H, Tapulin Urheilupuisto, Tapulinkaupungin liikuntapuisto, Tapulin Tn, Tapulikaupunki, Tapulin nurmi ja Tapuli TN, Helsinki.

Gymnastics
Orienteering