Tehtaanpuiston tekonurmi 00150 Helsinki

Etu-Töölön Urhot Nimenhuuto.com

Sauli kirjoitti: Huoltaja/2mv jos tarvii (1 päivä sitten)

FC Juvantus Nimenhuuto.com

Lauttasaari

Laajasalonvpk Nimenhuuto.com

DEGERÖ FBK - LAAJASALON VPK Degerö Frivilliga Brandkår - Laajasalon Vapaaehtoinen Palokunta rf on vuonna 1913 perustettu helsinkiläinen sopimuspalokunta, jolla on Helsingin kaupungin kanssa pelastustoimilain mukainen sopimus pelastustoimeen osallistumisesta pelastus-, pumppu- ja säiliöautoilla.

Jani kirjoitti: Sairaana (17 päivää sitten)

Palokunta

gnistan Nimenhuuto.com

Gnistanin ikämiehet treenaavat FPA:lla Ilmoittautuminen joka viikko (IN/OUT) mahdollisimman ajoissa.

Lars kirjoitti: Tarvittaessa (14 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Oulunkylä, Helsinki

FC Nerds Nimenhuuto.com

FC Nerds on monitaitoinen, -arvoinen ja -kansallinen futisjoukkue, joka on pelannut totaalista potkupalloa jo vuodesta 1997.

Toober kirjoitti: hmm, the number doesn't spark joy. Should we start asking others? (7 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

HIFK U16 Red Nimenhuuto.com

HIFK U16 Red - Stadens stolthet Laget spelar på hobbynivån och tränar 2-3 gånger i veckan. Träningarna är tvåspråkiga - kom med och pröva om HIFK är något för dig? Joukkue pelaa harrastetasolla ja harjoittelee 2-3 kertaa viikossa. Toiminta on kaksikielinen - tule mukaan ja kokeile miltä harjoitteleminen tuntuu HIFK:ssa!

Voitto kirjoitti: En pääse sittenkään matsiin on konsertti samaan aikaan. (6 päivää sitten)

SwanArajeta Nimenhuuto.com

Ilon ja tekemisen kautta nauttimaan saaristostamme ja upeasta Itämerestä.

Purjehdus
Helsinkii

Ripu Nimenhuuto.com

Fc Helsingin Pumppu naiset, eli rintapumpun yhteistreenit ja tapahtumat ystäväjoukkueiden kanssa.

Anni kirjoitti: Mä oon vähän ehkä. Samana päivänä on pitkä työpäivä ja lasten pk:lla juhlaa. Tiedän lähempänä. (3 päivää sitten)

OFFJ Nimenhuuto.com

Andres kirjoitti: Hi guys We have concert of the big start Esa at 19:00 in Casa Haga We would have some beers and enjoy the terrace. Which day is best for you ? Jari, could you suggest one ? (4 päivää sitten)

Tehtaanpuiston tekonurmi tunnetaan myös nimellä: Tehtaanpuisto, Saslik, Ravintola Saslik, Ehrenströmintie ja Ullanlinna.

Sailing
Petankki