Tuomas Sammelvuo -sali, Liikuntahalli Tuulimyllyntie 4, 93100 Pudasjärvi

Käpa futsal Nimenhuuto.com

Tämä nimenhuuto pitää sisällään Käpa P17, P19 ja aikuisten 3. divisioonan joukkueiden toiminnan. Käpa P19 futsal joukkue koostuu vuonna 2005 ja 2006 syntyneistä pelaajista. Joukkue on kilpailullinen, ja sen toiminnan keskiössä on pelaajakehitys. Käpa P17 futsal joukkue koostuu vuonna 2007 ja 2008 syntyneistä pelaajista. Joukkue on kilpailullinen, ja sen toiminnan keskiössä on pelaajakehitys. Käpa futsal pelaa etelän miesten kolmosdivisioonassa ja tavoitteena on lähitulevaisuudessa nousta kakkoseen. Joukkueessa pelaa myös P19 ja P17 pelaajia.

Helsinki

As Moon Naiset Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa sinulle, joka on löytänyt tiensä naisfutsalin saloihin. Iällä tai ...

Raahe

Riento valmennus Nimenhuuto.com

Lappeen Riennon suunnistusvalmennuksen harjoituskalenteri. Lisätietoja Nimenhuudon etusivulta!

Kari-Veli kirjoitti: Pitkä (5 päivää sitten)

Suunnistus
Lappeenranta

Puleward Nimenhuuto.com

Joonas kirjoitti: Ehkä jos ei ole muutto vielä (3 päivää sitten)

Oulu

KaPa 15 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Treeni tauko ‼️ Joukkueen taustaryhmä tiedottaa treenitauosta joka pidetään 3.7-16.7 ‼️ Tämä päivitetty nimenhuutoonkin. (11 kuukautta sitten)

AS Moon P13 Nimenhuuto.com

Aatu kirjoitti: Aatu tulee suoraan jalisreeneistä maanantaina. (3 kuukautta sitten)

Kontion Pallo Nimenhuuto.com

Alakylän ehdottomasti kovin sählyporukka tuohon aikaan tuossa paikassa. Tavoitteellinen tulosurheilu on kaikki kaikessa. Siksi Kontion Pallo pyrkii määrätietoisesti kohti isompia kaukaloita, kirkkaampia valoja ja laajoja fanijoukkoja. Tavoitteenamme on olla yksi Suomen parhaista, tällä kokoonpanolla pelaavista joukkueista vuoteen 2025 mennessä. Jos elämäsi kaipaa uusia haasteita, liity Kontion palloon. Taantuvia taitoja tukien, Kontion Pallo. You´ll never sauno alone

Sähäly, Jalkapallo, Futsal ja Saunominen
Kiiminki

Oulun Jalkapalloklubi Nimenhuuto.com

Jalkapallo ja Futsal
Oulu

YNM-kehitysryhmä Nimenhuuto.com

* Pelataan Oulun alueen harrastesarjaa vuonna 2020-2021 * Ilmoittautuminen treeneihin edellispäivänä klo 22.00 mennessä. * Harjoituksen pidetään ajatuksella 70% treeniä 30% peliä. * Uudet pelaajat tervetulleita kokeilemaan!

Marko kirjoitti: Voisin tulla jos tarpeeksi pelaajia (23 päivää sitten)

Ylikiiminki

Kuusamon Pallo-Karhut B-tytöt Nimenhuuto.com

Nella kirjoitti: pallissa (4 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Kuusamo
Tytöt

Tuomas Sammelvuo -sali, Liikuntahalli tunnetaan myös nimellä: Pudasjärvi ja Tuomas Sammelvuo -sali.

Orienteering