Pyöräily Akaa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Akaa ja lajina on pyöräily. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on futsal. Muita suosittuja lajeja ovat: kaverikoirailu, jalkapallo, paini ja pyöräily.

Katso lista koko maan pyöräilyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Akaan Pyöräilijät ry Nimenhuuto.com

Akaan Pyöräilijät Ry on vuonna 2021 perustettu voittoa tavoittelematon yhdistys. Tavoitteenamme on kehittää akaalaista pyöräilyä huomoiden kaiken ikäiset ja kaikenlaisilla pyörillä ajavat. Tällä hetkellä jäsenistö koostuu niin maasto- kuin maantiepyöräilijöistä. Ja joukossa on myös niitä jotka ajavat molempia. Tervetuloa mukaan toimintaan.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (8 kuukautta sitten)

Pyöräily
Akaa