Pyöräily Jyväskylä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Jyväskylä ja lajina on pyöräily. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, koripallo, pesäpallo, futsal, lentopallo, kaukalopallo, padel ja sähly.

Katso lista koko maan pyöräilyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Tuija kirjoitti: Aamuvalvonta (Noin kuukausi sitten)

Pyöräily
Jyväskylä

Suomen Fillari Trial koulu Nimenhuuto.com