Vapaaehtoistyö Pohjois-espoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Pohjois-espoo ja lajina on vapaaehtoistyö. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on kuntolentopallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy ja vapaaehtoistyö.

Katso lista koko maan vapaaehtoistyöjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Lions Club Espoo Pohjoinen Nimenhuuto.com

Vuonna 1964 perustettu klubimme on Espoon toiseksi vanhin Lions-klubi. Klubin jäsenmäärä on 29 (2024). Jäseninämme on sekä miehiä että naisia. Toiminta-alueemme on Pohjois-Espoo ja tarkemmin sanottuna Vanhalta Turuntieltä pohjoiseen. Kaikki keräämämme varat menevät Lions-toiminnan kautta lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen. Tuemme monin tavoin nuoria, veteraaneja, ja muita apua tarvitsevia paikallisyhteisömme jäseniä. Teemme myös ruokakeräys yhteistyötä pohjois-espoon K-kauppiaiden ja Diakonia yhdistyksen kanssa, joka vastaa ruuan jakelusta.

Päivitetty noin kuukausi sitten

Vapaaehtoistyö