Vapaaehtoistyö Oulu

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Oulu ja lajina on vapaaehtoistyö. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, futsal, kaukalopallo, joukkuevoimistelu, sähly, koripallo ja pesäpallo.

Katso lista koko maan vapaaehtoistyöjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Oulu-Raatti Nimenhuuto.com

Lions Club Oulu / Raatti perustettiin reilut 57 vuotta sitten, 24.3.1965. Tänä päivänä toimimme aktiivisena yhtenäisklubina, jossa jäseninä on mies- ja naisjäseniä eripuolilta Oulun talousaluetta. Palvelutoiminta alueemme ihmisten hyväksi jatkuu voimakkaana ja tämä palvelu on tarkoitettu parantamaan klubin sisäistä tiedonkulkua tapahtumiin ja aktiviteetteihin liittyen. TERVETULOA MUKAAN SoME-palveluiden käyttäjäksi ! (JI)

Veijo kirjoitti: Hei, kävisittekö ilmoittamassa Nimenhuudossa KYLLÄ TAI EI keskiviikon keilaukseen ja klubikokoukseen. Pitää ilmoittaa vahvuus tarjoiluja varten. Voi lisätä myös kommentin aikooko keilata. 5 rataa/20 henkilöä on varattu nyt ja 19 on ilmoittautunut. Kiitos! Terveisin Veijo (3 kuukautta sitten)

Vapaaehtoistyö