Normaalikoulun yläkoulu ja lukio Yliopistonkatu 1, 40100 Jyväskylä

Puhkupillit Nimenhuuto.com

Jyväskylän yliopiston puhallinorkesteri Puhkupillit on perustettu 1983 ja ensi vuonna juhlimmekin 40-vuotista taivalta juhlakonsertin ja Itä-Suomen kiertueen muodoissa. Puhkupillit koostuu virallisesta nimestään huolimatta myös muiden jyväskyläläisten opinahjojen opiskelijoista sekä jo työelämään siirtyneistä musiikinharrastajista. Puhkupillit soittavat kauden mittaan musiikkia laidasta laitaan tapahtuman luonteen mukaan.

Puhallinorkesteri

Suomen Fillari Trial koulu Nimenhuuto.com

Järjestämme kesän aikana viikoittain ohjattuja polkupyörätrial harjoituksia. Ryhmä vaihtoehtoja on useampia taitotason ja asuinpaikan mukaan. Treenit ovat suunnattu erityisesti ala- ja yläkouluikäisille nuorille. Lajin aloittaminen on helppoa meiltä löytyvillä kokeilupyörillä. Saat tulla tutustumaan ja kokeilemaan lajia ensimmäisen kerran ilmaiseksi. Voit ilmoittautua helposti mukaan nimenhuudon kautta tai whatsapilla numeroon 0458015074. Tervetuloa! Huom. Täytä lisäksi virallinen ilmoittautumislomake osoitteessa: https://www.fillaritrial.com/ilmoittautumislomake-2023/

Trial pyöräily

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Ari kirjoitti: Voisin sen rihtauspenkin käydä lainaan (1 päivä sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Pyöräily

Jaguars juniorit Nimenhuuto.com

Jenkkifutista Jyväskylässä. Jyväskylä Jaguarsin junnujen Nimenhuuto. U11, U13, U15 ja U17 ikäiset.

Amerikkalainen jalkapallo

JKU Aikuisurheilu Nimenhuuto.com

JKU Aikuisurheilijoiden sivusto, jossa esitetään harjoitukset, kilpailut ja jaetaan tärkeä info.

Tero kirjoitti: Perutaan tältä viikolta kun ei ole osallistujia. Tsemppiä viikonlopun otteluun! (2 päivää sitten)

Yleisurheilu

3Kaljaa Nimenhuuto.com

Onni kirjoitti: Roudaushommia iltapäivästä, mutta tuun, jos sieltä ennättää ajoissa. Tähän lupaukseen ei kannata peliä perustaa (5 päivää sitten)

Lentopallo ja Beach volley

JHSAlppi Nimenhuuto.com

Lydia kirjoitti: Lauantai vain (5 kuukautta sitten)

Laskettelu
Laajis

JHS Nimenhuuto.com

Jyväskylän hiihtoseuran mäkijaosto

Nella kirjoitti: Myöhässä paikalla (7 kuukautta sitten)

Yhdistetty ja Mäkihyppy

jrcrugby Nimenhuuto.com

Jyväskylä Rugby Clubin tapahtumailmoittautumispalvelu. Täyttä kontaktia vuodesta 2000!!!

Joukkue etsii pelaajia: Meillä toimii sekä miesten että naisten joukkueet. Kaiken kokoiset ja näköise...

Rugby

Riemunkoirat Nimenhuuto.com

Lassi kirjoitti: No contact (7 kuukautta sitten)

Jääkiekko

Normaalikoulun yläkoulu ja lukio tunnetaan myös nimellä: Harju ja Oikokatu.

Cycling
Skiing