Esport Center Koivu-Mankkaan tie 3, 02200 Espoo

HyöKy Nimenhuuto.com

Salibandya vuodesta 1996. HyöKy nousi pelaamalla 5-divisioonaan kaudeksi 22-23 ollen kutosen lohkossaan sijalla 2. Kauden 22-23 joukkue täynnä.

Joukkue etsii pelaajia

Vesa kirjoitti: Nimenhuuto kuntoon tulevan ma osalta! Ayc-pelissä paljon HyöKyläisiä! Muut saavat kutsua tuttuja sählääjiä mukaan! Ilmot mulle niin täytetään varamiespaikat niin että kenttäpelaajia max noin 16. (1 päivä sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Espoo, Helsinki

HPS N2 Nimenhuuto.com

Stadin ehdoton ykkösbändi naisfutiksessa

Joukkue etsii pelaajia: Tule pelaamaan hyvään naisjoukkueeseen jalkapalloa, valmennus toimii ja treen...

Vilma kirjoitti: Tuun suoraan tentistä, ehkä vähän myöhässä (4 päivää sitten)

Pakila

NousuRy Nimenhuuto.com

Nousu ry on edistänyt jäsentensä turvallista sukeltamista jo vuodesta 1990. Toimimme aktiivisesti ympärivuotisesti.

Markku kirjoitti: Pakko perua SU keikka - joudun lähtemään häthätää mökille korjaamaan aurinkosähköjärjestelmää, enkä ole ehtinyt valmistella poijuja niin, että voisin vain delegoida - sorry... (Noin 8 tuntia sitten)

Laitesukellus, Snorklaus ja Sukellus
Espoo

clear Nimenhuuto.com

Sulkapalloseura Clear ry Sulkapalloseura Clear ry on 1994 perustettu sulkapalloseura, jäseniä on noin 75, aikuis- ja junioripelaajia. Seura on innokas turnausten järjestäjä ja junioritoiminta on hyvällä mallilla.

Lilja kirjoitti: Kipeänä (Noin 2 kuukautta sitten)

Sulkapallo
Kaarina

PäPe Naiset Nimenhuuto.com

Tiia-Maria kirjoitti: Poistun klo 16 (14 päivää sitten)

Pesäpallo

FC Pakila Nimenhuuto.com

Ei niin vakavasti otettavaa futista jo vuodesta 1985.

Antti kirjoitti: Minkäs värisillä paidoilla GN-ukkoja vastaan pelataan, kun ollaan vierasjoukkue? (10 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Helsinki

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Topias kirjoitti: Hei! 13.9. järjestetään SM knock-out sprinttiin valmistava harjoitus. Päivä kannattaa merkata jo nyt ylös, koska harjoituksessa pääsee hyvin hiomaan taktiikat tulevan viikonlopun SM-kisaa varten. Olen houkuttelut muutaman aikuisten ja nuorten maajoukkuetason suunnistajan mukaan sparraamaan. Nyt o... (11 kuukautta sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Suunnistus
Uusimaa

Kikka -85 Nimenhuuto.com

Kari kirjoitti: Kumpaan vaan voin mennä balanssin mukaan? (Melkein yksi vuosi sitten)

Saba
Espoo

MyyrSquash Nimenhuuto.com

MyyrSquashin koti on Vantaalla Myyrmäen urheilupuistossa. Seurassa on pelattua squashia aktiivisesti vuodesta 1984, ja viimeisten muutaman vuoden aikana seura on ollut Suomen nopeiten kasvava squashseura, niin junioreissa kuin aikuisissa. Pelaamme porukalla squashliigaa, kansallisissa turnauksissa, junioriturnauksissa kun omassa hallisarjassamme. Mukaan mahtuu niin juuri squashiin tutustuva pelaaja, kuin 80-luvulta huipulla pelannut taitopelaaja!

Mika kirjoitti: Kenttä 1 edelleen pois käytöstä. Vuorolla käynnit sovitettava kahdelle kentälle, kunnes Vantaan kaupunki löytää saranat uuteen oveen. (6 kuukautta sitten)

Squash

Pihkaniskat Nimenhuuto.com

Tuomo kirjoitti: Toimitsijana (3 kuukautta sitten)

Suunnistus
Vantaa

Esport Center tunnetaan myös nimellä: The Gallows Bird, Esport Areena, Niittykummun Koulu, Gallows Birds Oy, Esport Extreme, Esport Arena 5 ja Koivu-Mankkaan tie.

Gymnastics
Koripallo