Huhtasuon Koulu Suluntie 18, 40340 Jyväskylä

Kirittäret F-tytöt Nimenhuuto.com

Uudet pelaajat ovat tervetulleita mukaan joukkueeseen! Katso lisätietoja kiri&kirittäret junioreiden nettisivuilta.

Joukkue etsii pelaajia: Tule pelaamaan pesäpalloa! Kirittärien F-tytöt on jyväskyläläinen pesisjoukku...

Lili kirjoitti: Li ja Lo tulevat heti, kun lukkaritreenit loppuvat. 😊 (2 kuukautta sitten)

Pesäpallo
Tytöt

Suomen Fillari Trial koulu Nimenhuuto.com

Järjestämme kesän aikana viikoittain ohjattuja polkupyörätrial harjoituksia. Ryhmä vaihtoehtoja on useampia taitotason ja asuinpaikan mukaan. Treenit ovat suunnattu erityisesti ala- ja yläkouluikäisille nuorille. Lajin aloittaminen on helppoa meiltä löytyvillä kokeilupyörillä. Saat tulla tutustumaan ja kokeilemaan lajia ensimmäisen kerran ilmaiseksi. Voit ilmoittautua helposti mukaan nimenhuudon kautta tai whatsapilla numeroon 0458015074. Tervetuloa! Huom. Täytä lisäksi virallinen ilmoittautumislomake osoitteessa: https://www.fillaritrial.com/ilmoittautumislomake-2023/

Trial pyöräily

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Timi kirjoitti: Ajetaan huomenna itseasiassa jo klo 11 alkaen niin halukkaat kerkiävät lenkin jälkeen hyvin pehmoainon keikalle! (1 päivä sitten)

Pyöräily

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Paul kirjoitti: Autokyydissä vain tarve menolle Jkl-Kokkola. (15 päivää sitten)

Keski Suomi

Liikunnan Riemu Nimenhuuto.com

Liikunnan futisjengi on vuonna 2005 alkunsa saanut Jyväskylän yliopistossa liikuntatieteitä opiskelevien opiskelijoiden jalkapallojoukkue, joka on voittanut opiskelijoiden SM-kultaa 4 kertaa ja osallistunut opiskelijoiden EM-kisoihin Roomassa 2007, Kiovassa 2008, Wroclawissa 2009 ja Varsovassa 2010. Paras sijoitus kovatasoisista EM-kisoista on Wroclawin 10. sija. 2011 liikunnan futisjengi perusti seuran nimeltä Liikunnan Riemu, joka pelaa opiskelijajalkapallon lisäksi myös futsalia LIIGASSA.

Kalle kirjoitti: Vaan kattelees (9 päivää sitten)

Kaisaniemen Itä-Saksa Nimenhuuto.com

Taas uusi kausi ja tuttu on tahti, Itä-Saksa on Kaisaniemen mahti!

Tuukka kirjoitti: Villen hyvistä rekryistä huolimatta, ei saatu tarpeeksi pelaajia vuoroille huomiselle. Nautitaan kesästä muissa merkeissä siis. (1 päivä sitten)

Jalkapallo ja Muu palloilu
Kaisaniemi

PetPet jalkapallo Nimenhuuto.com

Keski-Suomen vitosta ja kutosta kaudella 2024

Markus kirjoitti: Tarvittaessa (1 päivä sitten)

Petäjävesi

Koiviston Isku C-ja B-juniorit Nimenhuuto.com

Koiviston Iskun C-ja B- junioreiden lentopallojoukkue

Ninni kirjoitti: Huom! Tänään poikkeuksellisesti treenit loppuu jo klo 18.30. Eli klo 17-18.30 Urheilutalolla. (3 päivää sitten)

Lentopallo
Pori

Disquitos Nimenhuuto.com

http://www.disquitos.fi Kesäsin puistoultimatea Oulussa: https://www.facebook.com/groups/oulu.ultimate/

Kari kirjoitti: Ehkä, jos pelikunnossa (13 päivää sitten)

Ultimate
Oulu

OLO Nimenhuuto.com

Valtteri kirjoitti: Vähän myöhässä, iltavuoro (16 päivää sitten)

Jyväskylä

Huhtasuon Koulu tunnetaan myös nimellä: Huhtasuon yhtenäiskoulu ja Kangaslammen toimintapuisto.

Lentopallo
Skiing