Isku Areena Svinhufvudinkatu 29, 15110 Lahti

KFUM Nimenhuuto.com

Föreningens fullständiga namn är Svenska Kristliga Föreningen av Unga Män i Helsingfors rf, men inofficiellt förkortad KFUM i Helsingfors eller enbart KFUM. Föreningens officiella språk är svenska, och hemorten är Helsingfors, där den grundades 2 april 1905. KFUM har egen föreningslokal i Helsingfors centrum, på Elisabetsgatan 27 A. KFUM har en egen självständig uppskattad stipendiefond och en basketsektion med lag i både division- och M -serierna

Päivitetty 1 päivä sitten

Koripallo
Helsinki

Tampereen Pyrintö mäkihyppy Nimenhuuto.com

Mäkihypyn ja yhdistetyn jaosto Tampereen Pyrinnössä. Mukana kaikenikäisiä näistä lajeista innostuneita.

Rosanna kirjoitti: Rosanna ja Elmeri edelleen vesirokossa. (Noin 5 tuntia sitten)

Mäkihyppy ja Yhdistetty
Hervannan Hyppyrimäki

Ex-Steps Nimenhuuto.com

Vantaan paras seniorijoukkue!

Emilia kirjoitti: Kerkeen vasta tokalle tunnille! (4 päivää sitten)

Muodostelmaluistelu
Myyrmäki

FC Kuusysi T2012-2013 Nimenhuuto.com

Milena kirjoitti: Milena out - kipeänä (Noin 11 tuntia sitten)

Tytöt

Heinola Ringette Harraste Nimenhuuto.com

Ringette
Heinola
Tytöt

KESSUN MAALIVAHTIAKATEMIA Nimenhuuto.com

Akatemia tarkoitettu kaikkille 8-15 vuotiaille maalivahdeille jotka ovat kiinnostuneet special maalivahtivalmennuksesta. Järjestämme tapahtumien yhteydessä myös kenttäpelaajille suunnatun taito ja maalinteko akatemian. Tapahtumapäivät syyslukukaudella lauantait 28.9, 5.10 ja 19.10 klo 9.30 - 11. Paikka Mukkulan palloiluhalli.

Joukkue etsii pelaajia

Heikki kirjoitti: Moi! Kessun maalivahtiakatemia Lahdessa starttaa taas syksyllä 9 - 15 vuotiaille maalivahdeille! Tapahtumapäivät ovat lauantait 28.9, 5.10 ja 19.10 paikkana Mukkulan palloiluhalli ja kellon ajalla 9.30 - 11.00. Kokoontuminen klo 9.15. Sen lisäksi tarjolla on myös 10 - 15 vuotiaille kenttäpelaajil... (12 päivää sitten)

Jalkapallo ja Maalivahti

apeteam Nimenhuuto.com

www.apeteam.com

Joukkue etsii pelaajia: Etsimme Keski-Suomen kaukalopallon 2. divisioonaan uusia pelaajia. Seuran kot...

Sami kirjoitti: Maaliin (Noin kuukausi sitten)

Jyväskylä

Blues Sisters Nimenhuuto.com

Naisten harrastekiekkoa hyvällä fiiliksellä! Pelataan harrastesarjaa A ja AA-tasolla, harkkapelejä Etelä-Suomen naisharrastejoukkueita vastaan ja osallistutaan turnauksiin. Treenejä & tapahtumia 1-3 kertaa viikossa.

Pami kirjoitti: Olette varmaan jo huomanneet, että ollaan Teemun kanssa kimpassa. Mun ensisijainen harrastus jäällä on rinkula, kun se ei käy polviin niin pahasti. Voisin joskus tulla maaliin treeneihin, mutta polvi/selkä/kamat ei salli lätkän pelaamista, joten pelejä en voi/halua pelata. Mikäli joku ei halua, e... (Noin 2 kuukautta sitten)

Espoo

FC Kuusysi 2009-2010 harraste Nimenhuuto.com

FC Kuusysin 2009-2010 syntyneiden harrastejoukkue

(poistettu pelaaja) kirjoitti: FC Lahden, FC Kuusysin ja FC Reippaan kauden 2024 avaus Karismassa Perjantaina 19.4. klo 16.30-18.00 järjestetään viime vuoden tapaan seurojen yhteinen kauden avajaistapahtuma Kauppakeskus Karismassa. Paikalla naisten ja miesten edustusjoukkueet sekä seurojen juniorit. Tarkempi ohjelma lähempänä ... (6 kuukautta sitten)

Pojat

Hunters-U22 Nimenhuuto.com

Porvoon Hunters Team

jukka kirjoitti: On ilmoitettu III joukkue ja ensi viikolla sarjapalaveri ja sarjaohjelma valmis ennen 28.8.2024. Sarja alkaa noin syyskuun 15 päivän jälkeen. Hoidetaan Pelipassit kuntoon. Joukkue edelleen Porvoon Hunters ry Pelipassi 47 euroa. Sporttiturva 348 euroa. Vaihtoehto sportturvalle on esim Fennia sport... (Noin kuukausi sitten)

Porvoo

Isku Areena tunnetaan myös nimellä: Radiomäki, Salpausselänkatu, Urheilukeskus I ja Salpausselkä.

Ringette
Crosscountryski