Karkkilan liikuntahalli Anttilankatu 2-4, 03600 Karkkila

Papeko ry Nimenhuuto.com

Lohjan palvelus- ja pelastuskoira ry:n, Papekon, koulutusten, tapahtumien ja kokousten listaukset ja ilmoittautumiset osallistumisista.

Outi kirjoitti: Sovittiin viimeksi että perutaan tämä treeni (5 päivää sitten)

Koiraurheilu
Lohja

Vuosaaren Viikingit Nimenhuuto.com

Lentopalloseura Vuosaaren Viikingit pelaa alue-ja paikallissarjaa sekä veteraanipelejä eri ikäluokissa. Kaudella 2023 ja 2024 treenaamme ja pelaamme seuraavasti: Kallahden palloiluhallissa, Kallvikinniementie 1 maanantaisin klo 19.00, torstaina Vuosaaren urheilutalolla klo 20 ja lauantaina höntsää klo11 Punakiventie 4 salissa. Lisäksi pelailua satunnaisesti koulujen loma-aikaan. Vakioturnauksia: Linnavolley Savonlinnassa elokuussa, Homenokka Jyväskylässä syyskuussa, Kolibri-turnaus Tampereella marras- joulukuussa. Lisäksi SM-ikäluokat. Liity mukaan, jos sinulla on useampia peli- ja treenivuosia takana. Ikävä kyllä seuralla ei ole harrastelijavuoroja. Pelimiehet, tervetuloa mukaan. Yhteys: Jukka Isohanni 0442316466

Joukkue etsii pelaajia: Lentopallojoukkue Vuosaaren Viikingit Helsingistä etsii pelaajia 3.- ja 4.-sa...

Helsinki, Vuosaari

Jäntevät Nimenhuuto.com

Kotka

Katupartio Vihti Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (3 kuukautta sitten)

Kove C Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Ei kyyti mahdollisuutta omasta takaa (4 kuukautta sitten)

Tytöt

KaVo c-tytöt U13 Nimenhuuto.com

Koripallo
Jokela
Tytöt

PT-Hyttisen treenit Nimenhuuto.com

Ilmoittautuminen kahvakuula sekä toiminnallisen treenin tunneille

Marika kirjoitti: Hei kaikki! Toiminnalliset treenit, kahvakuulailu ja lenkkitreffit jatkuvat juhannukseen asti, jos vain innokkaita liikkujia löytyy! Voit ostaa kevään ja alkukesän tunneille kymppi- tai viiden kerran kortin. Kymppikortti loppukevään ajan tarjouksena 90e tai viiden kerran kortti 50e. (sis. alv. 10... (17 päivää sitten)

Karkkila

Yöjalka Karkkila Nimenhuuto.com

Karkkilan Yöjalan katupartio

Joel kirjoitti: Moikka ja hienoa että saatiin kuitenkin partio kasaan La. Nähdään 21 torilla :) (3 kuukautta sitten)

Karkkila

Sammon Futarit Nimenhuuto.com

Sammon Futarit, kotipaikka Sammatti. Treenit kahdesti viikossa. Torstaina ja sunnuntaina. Kesäkauden treenit Sammatin urheilukentällä torstaina 17:30-19:30, talvella (25.10 alkaen) 17-20 Sammatin koululla. Sunnuntaina 16-18 Sammatin urheilukenttällä

Sammatti

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Topias kirjoitti: Hei! 13.9. järjestetään SM knock-out sprinttiin valmistava harjoitus. Päivä kannattaa merkata jo nyt ylös, koska harjoituksessa pääsee hyvin hiomaan taktiikat tulevan viikonlopun SM-kisaa varten. Olen houkuttelut muutaman aikuisten ja nuorten maajoukkuetason suunnistajan mukaan sparraamaan. Nyt o... (10 kuukautta sitten)

Suunnistus
Uusimaa

Karkkilan liikuntahalli tunnetaan myös nimellä: Karkkila, Pohjanpirtti Oy, Liikuntahalli, Piippuhylly, Karkkilan Pojat ry, Kino Laika, Konepajahalli, Högforsin liikuntasali ja Ravintola Ismet Karkkila.

Koripallo
Orienteering