Kauppi Sports Center Kuntokatu 17, 33520 Tampere

N junnut Nimenhuuto.com

Näsijärven Purjehdusseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähtäävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuoret ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti-, Laser Radial, Laser Standard, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seurasta ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.nsailing.fi

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Itäisen alueen kanssa.

Arttu kirjoitti: Käytettävissä klo 11-16 (Noin 17 tuntia sitten)

Päivitetty 25 minuuttia sitten

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi

KU-68 Nimenhuuto.com

Kangasalan Ylpeys pelaa kaudella 2024-2025 2-divarissa! Löydät meidät myös Facebookista (facebook.com/ku68kangasala) ja Instagramista (instagram.com/ku68salibandy).

Jami kirjoitti: Huoltaja (8 kuukautta sitten)

Kangasala

Ilves Atala D12p 2024 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (5 kuukautta sitten)

Pojat

TaPS Junnut Nimenhuuto.com

Tampereen Pursiseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähyävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuorukaiset ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti- Zoom8-Finn-jolla, E-jolla, Laser Radial, Laser Standard, Laser 4.7 -, 505 -, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seuran ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.taps.fi

Onni kirjoitti: Joudumme tänään perumaan sinisen ryhmän treenit ohjaajapulan vuoksi. Ens maanantaina uusi yritys 😃 (30 päivää sitten)

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus

ACE Nimenhuuto.com

Bay Nimenhuuto.com

Suomen suurin keilaseura!

Jouko kirjoitti: Sarjamyllyn Mestaruusarjan kuudes kierros pelataan Ma 08. 04 2024 klo 17:30 Joukkueet ovat: Bay 1 Hietala Sulo Leskinen Roni Salminen Pertti Heikkilä Harri Bay 2 Kuusela Antti Nieminen Santtu Jääskeläinen Hannu Hämäläinen Wiljami Bay 3 Venäläinen Jarkko Hietala Esko Nieminen Tero Kuusela Petri Te... (6 kuukautta sitten)

Keilailu ja Keilaus
Lahti

Ilves U13 jääkiekko 2012 Nimenhuuto.com

Jääkiekko

Ilves Käpylä Nimenhuuto.com

Strikers ry Nimenhuuto.com

Jaana kirjoitti: Mika tulee mukaan (12 päivää sitten)

Keilailu
Helsinki

Kauppi Sports Center tunnetaan myös nimellä: Kaupin Keilahalli, Kauppi, Valmennus- ja Testauskeskus Kauppi, Kauppi 2 TN, Tampere Kauppi Bowling Hall, Biokatu ja Kauppi 4.

Keilailu
Sailing