Keinukallio Keinukalliontie 42, 04250 Kerava

Pakilan Veto Junnusompa Nimenhuuto.com

Treeniryhmä 11-12 vuotiaille; päälajina maastohiihto. Talvella hiihtoa, hiihtokisoja ja oheistreeninä salitreeniä; ketteryyttä, voimaa, nopeutta ja liikkuvuutta. Kesäkaudella oheisharjoitteluna myös yleisurheilua ja yleisurheilukisoja. Tietysti myös rullahiihtoa, sauvajuoksua, nopeutta, voimaa ja kestävyyttä ikäkauden mukaisesti. Ympäri toimintakauden harjoittelemme myös motorisia ja liikunnallisia perustaitoja. Tähtäämme talvella 1-alueen (Lahti & Etelä-Suomi) aluemestaruushiihtoihin: -sprintti -pitkät matkat -normaalimatkat ja viestit

Maastohiihto ja Yleisurheilu

PaVe Kulta- ja Hopeasompa Nimenhuuto.com

Treeniryhmät maastohiihtäjille. Hopeasompa: HS14 (13-14v) Kultasompa: HS16 (15-16v) ja KS (17-20v). Ryhmien harjoitukset pidetään yhdessä.

Hiihto

Habanero Mountainbikers Nimenhuuto.com

Ilari kirjoitti: Oliko tää se gravel satku? Onko vauhti yli vai alle 20km/h? (30 päivää sitten)

Pyöräily
Salo, Turku

Pihkaniskat Nimenhuuto.com

kaija kirjoitti: Ilmoitan viestijoukkueen D70 Seija Ilmakunnas, Kaija Heinonen ja Helena Luoma ja tämä on juoksujärjestys (Noin 2 kuukautta sitten)

Suunnistus
Vantaa

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Suunnistus
Uusimaa

Pakilan Veto Minisompa Nimenhuuto.com

Mikael kirjoitti: Tehtävä 1 (2 kuukautta sitten)

Pakilan Veto Skidisompa Nimenhuuto.com

Skidisomparyhmä on 8–10 -vuotiaiden hiihtäjien oma treeniryhmä. Talvisin harjoitellaan hiihdon tärkeitä perusvalmiuksia leikinomaisesti, sekä haetaan rutiinia myös hieman pidemmilläkin lenkeillä. Kaikki hiihtotekniikat tulevat talven aikana tutuiksi. Keväisin ja syksyisin juostaan, pelataan ja leikitään lajinomaisia taitoja hauskasti kehittäen.

Vivia kirjoitti: Vivia lainaa sukset (Noin 2 kuukautta sitten)

Pakilan Veto Tenavasompa Nimenhuuto.com

Tenavasomparyhmä on 2018–2020 -syntyneiden hiihtäjien oma treeniryhmä. Talvisin harjoitellaan hiihdon tärkeitä perusvalmiuksia. Keväisin ja syksyisin juostaan, pelataan ja leikitään lajinomaisia taitoja hauskasti kehittäen.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Hei! Kalenterissa ei näy ollenkaan harjoituksia tällä hetkellä? (9 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

PCF XO II Divari Nimenhuuto.com

Jyrki kirjoitti: Olen tarvittaessa varamiehenä, mutta mikäli ei ole tarvetta, niin lähden jeesaamaan nelosta Lahteen. (6 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Padel

Sandokai Taido Nimenhuuto.com

Taido Sandokai on keravalainen kamppailuseura. Tietoa seurasta ja harjoituksista sekä uusien harrastajien ilmoittautumisesta: www.taidosandokai.net tai taido@sandokai.fi. Seuran jäsenet ilmoittautuvat treeneihin Nimenhuudossa.

Eddie kirjoitti: Mites noi laskut minulle tulee vieläkin? eddie ei ole vuoteen enään käyny taidossa! (11 kuukautta sitten)

Taido
Kerava

Keinukallio tunnetaan myös nimellä: Keinukallion juoksuportaat, Keinukalliontie, Keinukalliontie, Kerava, Keinukallio, Kerava, Keinukallion kahvio ja Kerava keinukallio.

Crosscountryski
Orienteering