Kilterin koulu Iskostie 8, Vantaa

Vantaa HC 2024 Nimenhuuto.com

Treenit, pelit, muut tapahtumat 2024

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa mukaan kokeilemaan maahockeytä! Ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnos...

Joni kirjoitti: Mukana ekassa pelissä (13 päivää sitten)

Maahockey

KaVoM2 Nimenhuuto.com

Late kirjoitti: keskisormi ei ole vieläkään ihan 100%, mutta pakko kai se on lähteä kokeilemaan kun on noin lähellä kotia (9 päivää sitten)

Koripallo

Pihkaniskat Nimenhuuto.com

kaija kirjoitti: Ilmoitan viestijoukkueen D70 Seija Ilmakunnas, Kaija Heinonen ja Helena Luoma ja tämä on juoksujärjestys (22 päivää sitten)

Suunnistus

FC VähänKäytetyt - FC VäKä Nimenhuuto.com

FC VäKä on porvoolainen naisten puulaakijalkapallojoukkue, joka koostuu hyvin sekalaisesta joukosta. ;) Reenataan kerran viikossa ja pelataan silloin kun listassa lukee. Nyt talvella me ollaan mukana puulaakisäbässä samalla asenteella kuin fudiksessakin. ILON KAUTTA!!

Sonja kirjoitti: Örnvikin maksu 16€. Maksut Mobilepay. 0405004717. (Noin kuukausi sitten)

Jalkapallo ja Saliband
Porvoo

Espoonlahden Isku Nimenhuuto.com

Espoonlahden Iskun miesten joukkueet pelaavat kaudella 2025-2023 sekä miesten aluesarjaa että paikallissarjaa. Harjoitusvuoromme ovat: Ma klo 19.30-21.30 Nöykkiön koulu To klo 19.30-21.30 Eestinkallion koulu La klo 16.00-18.00 Nöykkiön koulu

Joukkue etsii pelaajia: Pelaamme miesten aluesarjaa Uudellamaalla.

Espoo

KoVe C Pun Nimenhuuto.com

Tytöt

VanLe Miehet Nimenhuuto.com

Vantaan Lentopallo 1, 2, 3 ja 4 +veteraanit (miehet)

Hekatu kirjoitti: Tulen vähä myöhässä (1 päivä sitten)

LC EspooCity Nimenhuuto.com

Lions Club Espoo/City on nuorekkaiden aikuisten muodostama leijona-klubi. Klubi kuuluu piiriin 107B (107 = suomi, B = läntinen Uusimaa) Klubin kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.lions.fi/espoocity/ ja Facebookissa https://www.facebook.com/LionsClubEspooCity/ Lions-toiminnasta enemmän: www.lions.fi

Lionstoiminta
Espoo

Sibbo-vargarna Nimenhuuto.com

Stefan kirjoitti: Kirjuri (6 kuukautta sitten)

Sipoo

Lepake Nimenhuuto.com

Pelaajakaarti käsittää aiemmin 3.-5. sarjassa pelanneita veteraanilentopalloilijoita (M60-M65) sekä nuorempia sarjoissa pelanneita pelureita. Treenaamme kahdesti viikossa Mankalan koululla (ma 20:00 ja to klo 20:00) ja osallistumme mm. Viking Line Cupin turnauksiin, veteraaniturnauksiin (Homenokka, Jer53y) sekä 60- ja 65-vuotiaiden SM-turnauksiin. Lisäksi on mm. Linna Volley - turnaus elokuussa.

Tero kirjoitti: Morjens! Taas on tullut aika kerätä Lepaken kassaan rahaa tulevia maksuja varten, maksu kattaa koko kauden 2023-2024. Koska meitä on erilaisilla aktiviteeteilla olevia pelaajia, olemme ajatelleet jakaa maksut kahteen kategoriaan. A) € 100: Masterspelaajat jotka käyvät Lepaken treeneissä ja osalli... (12 kuukautta sitten)

Järvenpää

Kilterin koulu tunnetaan myös nimellä: Myyrmäki Stadion ja Kilterin koulu, Iskostie 8, Vantaa.

Koripallo
Lionstoiminta