Loviisa Ratakatu 1, 07900 Loviisa

Loviisa Tor 08-09 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Skriba träff, kommer lite sent (6 kuukautta sitten)

Loviisa

saaristontaekwondo Nimenhuuto.com

Linda kirjoitti: Muutama minuutti myöhässä (2 päivää sitten)

Taekwondo

Hokki Minitytöt Nimenhuuto.com

Vera kirjoitti: Kuumeessa (3 päivää sitten)

Shirokawa Nimenhuuto.com

Judoseura Shirokawan treeni- ja tapahtumailmoitussivusto. Seuran nettisivut osoitteessa www.shirokawa.com

Joukkue etsii pelaajia: Hei Tule harrastamaan maailman suosituinta kamppailulajia joukkoomme ! Seuram...

Ari kirjoitti: Otan todella kevyesti (9 päivää sitten)

Judo
Porvoo

ÖSTERSTJERNAN Nimenhuuto.com

Paljon laittoo Vähän ajoo

Maria kirjoitti: Torstsi 29.8. Voin olla aamusta noin kello yhteen. Ja sitten 16 - 17. Onko Ukka ok? (Noin kuukausi sitten)

Purjehdus
Laivasilta

Hokki Basket 13-v pojat Nimenhuuto.com

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (9 kuukautta sitten)

Pojat

Yhden siiderin ihme Nimenhuuto.com

Onko porukkanne avoin kaikille vai onko vaatimustaso korkea? - Vaatimustaso on kyllä korkea, mutta jos hyvä tyyppi löytyy niin inee vaa. Millä tasolla pelaatte ja kuinka usein on harjoituksia? - Korkean luokan menoa. Harjotellaan noin 2 krt/kk. Mikä on tavoitteenne? - Tavoitteena loppuelämän ystävyys

Salsunaatt kirjoitti: TERVETULOA!!!! (23 päivää sitten)

Kaverikoiratoiminta
Vantaa

Hokki Basket supermikrot Nimenhuuto.com

Hokki Mikrotytöt Nimenhuuto.com

Hokkibasket U16 ja U14 Nimenhuuto.com

Tytöt

Loviisa tunnetaan myös nimellä: Harjurinteen koulu, Harjurinteen koulukeskus, Harjurinne 1 ja Harjunrinteen koulu.

Jääkiekko
Vaskimusiikki