Oulunsalon Liikuntakeskus Tuohikuja 6, 90460 Oulunsalo

Kastellin Kiekko Pojat Nimenhuuto.com

Oululainen urheiluseura jossa löytyy tilaa kaikenikäisille ja tasoisille pelaajille. Lajikirjomme on laaja ja toimintaa löytyy myös lapsille. Kiekko Poika henki on kannustava, iloinen ja sosiaalinen. Jokaisella on tärkeä rooli seurassamme.

Noel kirjoitti: Jono 1 (4 kuukautta sitten)

Jääkiekko, Jalkapallo, Salibandy, Futsal, Pesäpallo, Kaukalopallo ja Ballhockey
Pojat

Kiekko-Oulu U10-U8 Nimenhuuto.com

Eetu kirjoitti: Mv (Noin 14 tuntia sitten)

Sups team10 Nimenhuuto.com

Juho kirjoitti: Harri käytettävissä johonkin hommaan. On hallilla koko päivän. (6 kuukautta sitten)

Suomussalmi
Pojat

Oulun Harrastekiekko Nimenhuuto.com

Harrastekiekkohommia. Irtovuoroja, muutakin kiekkoilua.

Tuomas kirjoitti: Vithu kun alkaa olla vieroitusoireita kun ei pääse pellaan. No syksyllä taas into pinkeenä 4 kertaa viikossa🤣🤣 (Noin 5 tuntia sitten)

Wanhat Pandat Nimenhuuto.com

Leppoisaa höntsäilyä 55+ ukkeleiden kanssa, höystettynä muutamalla nuoremmalla nikkarilla.

Joukkue etsii pelaajia: 45+ vahvistukset tervetulleita pelailemaan. Ei tarvitse sitoutua sarjaan, mut...

Veli-Matti kirjoitti: Moi, Laittakaa ilmoittautumiset lauantaille 11.5 tiistai klo 12 mennessä. Toinen maalivahdin paikka vapaana. (6 päivää sitten)

Vaajakoski

Säbättäjät Nimenhuuto.com

Naisporukka sähläilee liikkumisen ilosta sunnuntaisin puolentoistatunnin ajan. Nauru raikaa ja hikipisarat lentelee :-)

Mira kirjoitti: Jos vain ajoissa pääsee aamuvuorosta lähtehmään niin tulen 🙂 (Noin kuukausi sitten)

Terva-Lentis M 2020 Nimenhuuto.com

Oululainen seniorilentopallojoukkue

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Myllyojalle pe 18:30 aikovat: Ilmoittautuminen ennen klo 12. Tv. avaimenhaltija. (9 kuukautta sitten)

Lentopallo

Kiekko-oulu U11 Nimenhuuto.com

OKJ Nimenhuuto.com

Petteri kirjoitti: Saldopäivitys per 16.4.2024 Pelaaja Saldo Kallio Ana -71,00 Siltavirta Jari -49,00 Mensonen Juha -42,00 Mensonen Juho -35,00 Haapalainen Vellu -26,00 VV -24,00 Karhula Upi -23,00 (30 e oli saldo miinuksella viime kaudelta) Arttu N -18,00 Smura Mikko -17,00 Kangas Antti -16,00 Kaarlela Matti -14,0... (26 päivää sitten)

Proliiga Nimenhuuto.com

Proliiga on vuonna 2016 perustettu liminkalainen harrastejääkiekkojoukkue.

Harri kirjoitti: Lähetäänkin Leville jo lauantaina (9 kuukautta sitten)

Jääkiekko ja Pesäpallo
Liminka

Oulunsalon Liikuntakeskus tunnetaan myös nimellä: Oulunsalon jäähalli, Pitkäkankaan koulu, Oulunsalon palloiluhalli, Opintie, Pitkäkankaan yhtenäiskoulu, Oulunsalon tekonurmi ja Pitkäkankaan koulukeskus.

Lentopallo
Pesapallo