Paavolan kenttä Tunnelipolku, 15140 Lahti

MU-HAlku YJ Nimenhuuto.com

Yhditelmäjoukkueen Mäntsälän Urheilijat ja Halkian Alku T09-10 tyttöfutista! Pidämme hauskaa kentällä ja harjoittelemme jalkapalloa! Tervetuloa rohkeasti mukaan joukkueeseen!

Venla kirjoitti: Limut, vissyt, kertakäyttöhaarukat (Vuosi sitten)

Mäntsälä

PK-09 Naiset edustus Nimenhuuto.com

Naisten edustus joukkue koostuu eri ikäisistä naisista. Nuorin pelaaja on 16-vuotias ja vanhimmat päälle 35-vuotiaita. Joukkue pelaa palloliiton eteläisen alueen naisten nelosta. Naiset treenaavat talvella 2 kertaa viikossa ja kesäisin pelien lisäksi 2-3 kertaa viikossa. Harjoituksilla tavoitellaan joukkueena kehittymistä ja tietenkin niissä pidetään yhdessä hauskaa hikoillen. Meillä on hyvä joukkuehenki ja tykätään kannustaa toisiamme. Lisäksi teemme yhdessä muitakin asioita. Seura on kouluttanut järjestyksenvalvojia ja järjestää mm. kauden päätösjuhlia, joihin joukkueena osallistumme.

Joukkue etsii pelaajia: 🟡⚫HEI! 👋 Kiinnostaisiko futis kivassa porukassa, joka treenaa tavoitteellises...

Hyvinkää

Sc Restart Nimenhuuto.com

Marko kirjoitti: Voi viel vaihtuu outiks riippuu monelt vaimon rekka pysähtyy ja minne (5 päivää sitten)

FC Kuusysi T2012-2013 Nimenhuuto.com

Milena kirjoitti: Jos Milena pelaamassa, voin lähteä kuskaamaan tyttöjä. Kyytiin mahtuu oman lisäksi max. 3 tyttöä. //Mea (Noin 2 kuukautta sitten)

TuPS-Futsal Nimenhuuto.com

TuPS:n edustusjoukkue futsalissa. TuPS pelaa futsalia kaudella 2024/25 miesten futsal nelosessa.

Marko kirjoitti: Tuun maaliin (6 kuukautta sitten)

Tuusula

FC Klubi Nimenhuuto.com

Tuomo kirjoitti: Jos pohje kestää+työt saan vaihdettua (8 päivää sitten)

Kalvolan Keihäs T16 Nimenhuuto.com

Iittala

Jeremy Hårdis Nimenhuuto.com

Mika kirjoitti: Voin tulla maaliin jos ei saada ketään muuta. (4 päivää sitten)

Helsinki/Vantaa

Butchers IBK Nimenhuuto.com

Markus kirjoitti: Reikä jalassa, katotaan parantuuko treenikuntoon (19 päivää sitten)

Imatra

FC Kuusysi 2009-2010 harraste Nimenhuuto.com

FC Kuusysin 2009-2010 syntyneiden harrastejoukkue

(poistettu pelaaja) kirjoitti: FC Lahden, FC Kuusysin ja FC Reippaan kauden 2024 avaus Karismassa Perjantaina 19.4. klo 16.30-18.00 järjestetään viime vuoden tapaan seurojen yhteinen kauden avajaistapahtuma Kauppakeskus Karismassa. Paikalla naisten ja miesten edustusjoukkueet sekä seurojen juniorit. Tarkempi ohjelma lähempänä ... (6 kuukautta sitten)

Pojat

Paavolan kenttä tunnetaan myös nimellä: Paavolan kampus, Paavolan tekonurmi, Saunaklubi, Saimaankatu, Paavola tn, Tunnelikatu 1, Paavola ja Paavola-sali.

Crosscountryski
Ringette