Rekolanmäen koulu Valtimotie 4, 01400 Vantaa

Trian Nimenhuuto.com

OK Trian - Yhteiset harjoitukset ja leirit ym.

Joukkue etsii pelaajia: OK Trian on vuonna 2014 perustettu Itäuusmaalainen suunnistuksen erikoisseura...

Rita kirjoitti: + 15 från vuxenkursen 3H (Noin 7 tuntia sitten)

Itä Uusimaa

Pihkaniskat Nimenhuuto.com

Tuomo kirjoitti: Toimitsijana (3 kuukautta sitten)

Korson Kunto Nimenhuuto.com

Mikko kirjoitti: Jos pystyy, niin takakentälle liberoa pelaa (6 päivää sitten)

Kuntolentopallo

Kirin Äijät Nimenhuuto.com

Pelaamme Etelä-Suomen paikallissarjassa. Toistaiseksi harjoituksissa on tilaa pelaajille, joilla on jonkin verran kokemusta pallon käsittelystä ja jotka haluavat kehittyä lajissa. Harjoitusvuorot syksyllä 2023 ovat ma ja ke 19:30 ja pe 20:00. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä kirinaijat@gmail.com. *** We play in the local league in South Finland. For now there is room in trainings for new players who have some experience on the sport and who want to develop. Trainings in 2023 are Mon and Wed 19:30 and Fri 20:00. If you are interested, contact kirinaijat@gmail.com

Lentopallo ja Beach volley
Espoo

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Topias kirjoitti: Hei! 13.9. järjestetään SM knock-out sprinttiin valmistava harjoitus. Päivä kannattaa merkata jo nyt ylös, koska harjoituksessa pääsee hyvin hiomaan taktiikat tulevan viikonlopun SM-kisaa varten. Olen houkuttelut muutaman aikuisten ja nuorten maajoukkuetason suunnistajan mukaan sparraamaan. Nyt o... (10 kuukautta sitten)

Uusimaa

Kukkaserenadi Nimenhuuto.com

Esiintymiset ja harjoitukset tms

Pauli kirjoitti: Ruokaehdotus Etanat Casa Maren tapaan (L, *) 12,90 € Peltolan Blue -juustolla ja valkosipuli-yrttivoilla gratinoituja etanoita sekä talon leipää Gambas Pil Pil (M, *) 14,00 € Jättikatkaravunpyrstöjä (MSC) tulikuumassa chili-valkosipuliöljyssä sekä talon leipää (20 päivää sitten)

Espoo

Hokkiminipojat Nimenhuuto.com

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (4 kuukautta sitten)

Raisu Lumous Nimenhuuto.com

Martti kirjoitti: Ellei sa (10 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Lentopallo

Sykki-10 Nimenhuuto.com

Pena kirjoitti: KOKOONPANO: Aleksi Aksel Eeli Eemeli Kaspian Lasse Jens Niilo Paavo Vilho Vilko (7 kuukautta sitten)

KS Players Nimenhuuto.com

Pesäpalloa hyvällä viilingillä! KS Players on osallistunut pääkaupunkiseudun kuntopesiksen http://www.kuntopesis.fi/ sekasarjaan keväästä 2010 alkaen (kausilla 2008-09 pelasimme sekasarjan kuntopesistä nimellä HaKi = Hakunilan Kisa).

Pesäpallo pesis
Helsinki Vantaa Espoo