Tehtaanpuiston tekonurmi 00150 Helsinki

SAPA06 Nimenhuuto.com

SAPA A treenaa ja pelaa 3-4 kertaa viikossa pääsääntöisesti Bolliksella ja Haapiksella. Pelaamme sekä futista että futsalia. Kotikenttämme on Haapaniemen kenttä, "Haapis". Mukaan ovat tervetulleita vuonna 2004-2007 syntyneet pelaajat!

Joukkue etsii pelaajia: SAPA -06 Joukkue koostuu 2004-2007 syntyneistä pelaajista, pelaamme tulevalla...

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tänään nimiä listaan ,ketkä tulee huomena treeneihin, niin tiedän mitä suunnittelen mitä tehdään (3 kuukautta sitten)

Leppäpirkot Nimenhuuto.com

Partiolippukunta Leppäpirkot, kavereiden kesken Lepi on iloinen ja toimelias espoolainen yhteislippukunta. Kolomme sijaitsee Haukilahden vesitornin juurella, venesataman vieressä. Meillä on toimintaa kaikenikäisille!

Kukka-Maar kirjoitti: Myös evp-Aino mukana joukkueessa (10 päivää sitten)

Partio
Espoo

LauttSSK Nimenhuuto.com

Ilmoittaudu Lauttasaaren Suomalaisen Shakkikerhon järjestämiin kilpailuihin ja muihin tapahtumiin sekä joukkuekilpailujen edustusjoukkueisiimme.

Shakki

FC Nerds Nimenhuuto.com

FC Nerds on monitaitoinen, -arvoinen ja -kansallinen futisjoukkue, joka on pelannut totaalista potkupalloa jo vuodesta 1997.

Aidin kirjoitti: Hi Janne, One of my friend Rafik will come to try with the team. Im working i can’t make it! (1 päivä sitten)

Jalkapallo ja Futsal

HYMSKK Nimenhuuto.com

Helsingin yliopiston musiikkiseuran kamarikuoro eli HYMSKK on vuodesta 1994 toiminut noin 30-henkinen sekakuoro, johon kuuluu Helsingin yliopiston opiskelijoita ja henkilökuntaa sekä muita kuoromusiikin ystäviä. Kuoron johtajana on toiminut vuodesta 2013 MuM Kati Pirttimaa.

Leiu kirjoitti: Hei! Nyt löytyy SYKSY 2024 kansiosta KAIKKI konsertin nuotit ja myös konsertin ohjelmisto järjestyksessä! Lisäsin myös karonkka biisejä :) Konserttiin on vaan 4 harjoitusta! Eli nyt ei kannata enää missata treenejä! 25.09 lauletaan läpi koko a cappella ohjelmisto järjestyksessä (paitsi Missa brev... (3 päivää sitten)

Kuorolaulu

FINNFOOT Nimenhuuto.com

Finnfoot, (Finnairin jalkapallokerho) on Finnairin työntekijöille tarkoitettu jalkapallo harrastejoukkue. Joukkueemme aate perustuu hauskaan yhdessäoloon ja urheilun tuomaan hyvään fiilikseen! Sinä Finnairin työntekijä, tule mukaan! Finnfoot pelaa jalkapalloa kesällä 2024 Palloliiton (Miehet Harraste Kakkonen Itä 2). http://www.upi.fi Kesällä 2024 Finnfoot pelaa Helsingin piirissä 7 vs 7.

Helsinki/Vantaa

HC Tankki Nimenhuuto.com

HC Tankki (Stadi 4div) HC Tankki Black (Stadi 8div) HC Tankki White (Harrastedivari 5.) Urheiluseura Tankki ry FI29 8000 1670 9413 51

MV kirjoitti: Varalla (16 päivää sitten)

Jääkiekko

FC Juvantus Nimenhuuto.com

Lauttasaari

Espoonlahden Isku Nimenhuuto.com

Espoonlahden Iskun miesten joukkueet pelaavat kaudella 2025-2023 sekä miesten aluesarjaa että paikallissarjaa. Harjoitusvuoromme ovat: Ma klo 19.30-21.30 Nöykkiön koulu To klo 19.30-21.30 Eestinkallion koulu La klo 16.00-18.00 Nöykkiön koulu

Joukkue etsii pelaajia: Pelaamme miesten aluesarjaa Uudellamaalla.

Lentopallo
Espoo

OFFJ Nimenhuuto.com

Andre kirjoitti: Pahoittelut myöhäinen ilmoitus, käydään mirkan kanssa treenaamassa kahdestaan 👍 (3 päivää sitten)

Tehtaanpuiston tekonurmi tunnetaan myös nimellä: Tehtaanpuisto, Sepänpuisto, Saunat.fi Roba, Original Sokos Hotel Albert, Ravintola Kiltakellari, Roba Lounge, Johanneksenkirkko, Johanneksen kenttä, Tehtaanpuiston kenttä, Gloria, Helsingin normaalilyseo, Merimiehenkatu, Agricolan kirkko, Sepänkatu, Iso Roobertinkatu, Ab Gloriahallen - Gloriahalli Oy, Aleksanterin teatteri ja Radisson Blu Aleksanteri Hotel.

Sing
Gymnastics