Vehkahalli Wilhelm Schildtin katu 1, 40700 Jyväskylä

jsw Nimenhuuto.com

Jyväskylä Sleepwalkers vuonna 1999 perustettu ultimatejoukkue, johon uudet pelaajat ovat aina tervetulleita. Aiempaa kokemusta lajista ei tarvitse, mutta frisbeegolf ja joukkuepalloilulajit saattavat tuoda etua. Toimintaa löytyy niin kilpapelaajille kuin harrasteliikkujillekin. Lisätietoa: sposti: ultimate@jyli.fi seuran verkkosivut: www.jyli.fi/ultimate Facebook: Jyväskylä Ultimate Jyväskylä Sleepwalkers is an ultimate team founded in 1999. New players are welcome at any time. Previous experience is not needed but disc golf and ball sports might give you an edge. We have activities for both competitive athletes and casual players.

Joukkue etsii pelaajia: Oletko uusia haasteita etsivä urheilija vai mukavaa ajanvietettä kaipaava lii...

Kipa kirjoitti: Kevyesti, ehkä vaan alkuheittelyissä mukana. (Noin 19 tuntia sitten)

Ultimate

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Marianne kirjoitti: Pari minuuttia myöhässä. (1 päivä sitten)

Pyöräily

krr Nimenhuuto.com

Sara kirjoitti: official official! (2 päivää sitten)

Roller derby

Riemufutisnaiset Nimenhuuto.com

Linda kirjoitti: Selkenee lähempänä oonko in vai out (Noin 11 tuntia sitten)

Juvan Kisa Nimenhuuto.com

Aleksi kirjoitti: Tuun jos kerkeen töistä (1 päivä sitten)

Juva

Jämsänkosken Jyry Nimenhuuto.com

Aleksi kirjoitti: Järkkäilin töitä (12 kuukautta sitten)

Jämsänkoski

FC Blackbird 2012-2014 Nimenhuuto.com

Oskari kirjoitti: Oskarin ilmoittautuminen, jos polvi kunnossa (4 päivää sitten)

Hukifutis Nimenhuuto.com

Pitkät perinteet omaava Huhtasuon kaupunginosasta koko Jyväskylään laajentunut jalkapalloseura, myöhemmin myös futsaliin laajentunut seura. Saaja: FC Huki Tilinumero: FI8018383000032276 Viitenumero: 123453 Viitenumero pysyy aina samana.

Jalkapallo ja Futsal

Ploki C-tytöt Nimenhuuto.com

Amanda kirjoitti: Janski tulee kans (10 päivää sitten)

Lentopallo
Pihtipudas

Jyväskylä Jaguars Miehet Nimenhuuto.com

Amerikkalaista jalkapalloa Keski-Suomen sydämestä!

Amerikkalainen jalkapallo
Jyväskylä

Vehkahalli tunnetaan myös nimellä: Vehkalammen kenttä, Vehkalampi, Kortepohjan Koulu, Vehkalampi Football Field, Vehkalammen jalkapallokenttä, Vehkalampi 1, Wilhelm Schildtin katu, Kortetalo, Vehkalampi 1a, Gradia Jyväskylä | Viitaniemi, Viitaniementie 1C, Vehkalampi TN, Gradia | Jyväskylän koulutuskuntayhtymä, Vehkalampi 1B, Schildtin lukio, Viitaniemi, Gradia D, Gradia koulutuskuntayhtymä, Gradia Viitaniemi D-sali ja Taitoniekantie.

Lentopallo
Koripallo