Harjun Stadion Ihantolantie 3, 40720 Jyväskylä

Rangers 2 Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia: Kypärämäki Rangers etsii uusia pelaajia kaudelle 2024. Pelaamme Keski-Suomen ...

Jere kirjoitti: Jos tervehtynyt (9 päivää sitten)

SäyRi-16 Nimenhuuto.com

Säynätsalon Riennon 2016 syntyneiden tyttöjen ja poikien jalkapallon sekajoukkue. Katso lisätietoa: https://saynatsalonriento.fi/t-p-16/

Eino kirjoitti: Myöhästytään alusta (8 kuukautta sitten)

Säynätsalo

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Timi kirjoitti: Ajetaan huomenna itseasiassa jo klo 11 alkaen niin halukkaat kerkiävät lenkin jälkeen hyvin pehmoainon keikalle! (1 päivä sitten)

Pyöräily

JKU Aikuisurheilu Nimenhuuto.com

JKU Aikuisurheilijoiden sivusto, jossa esitetään harjoitukset, kilpailut ja jaetaan tärkeä info.

Annika kirjoitti: Tuun vähän myöhemmin mukaan pikajuoksusta (Noin 10 tuntia sitten)

Yleisurheilu

Blue Eyes Team II Nimenhuuto.com

Blue Eyes Team ja Harjun Potku yhteinen Nimenhuuto

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Perhevelvoitteet lyhentävät iltaa, mutta paikalle kuitenkin pariksi tunniksi. (3 kuukautta sitten)

Jalkapallo ja Futsal

Riemu Manatees Nimenhuuto.com

Lauri kirjoitti: Tuun töiden jälkeen eli 16:00 --> (8 päivää sitten)

Goripallo Nimenhuuto.com

Goripallo - täysillä, vaan ei tosissaan. Kaikki kivet käännetään. Eläimellistä palloilua.

Timo kirjoitti: Kauden viimeinen vuoro la 18.5 Gradialla 16.30-18 (4 päivää sitten)

SäyRi Mikropojat Nimenhuuto.com

Säynätsalon Riennon Riennon Mikropojat 2014-2015

Niilo kirjoitti: Niilolla jalkapallopelit. (2 kuukautta sitten)

Säynätsalo

HoNsU U16-15-pojat Nimenhuuto.com

Mirva kirjoitti: Hei, Markkasen turnauksen talkoolista löytyy täältä: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1e7_IwBSieEq3rDaY00PuJgPH2SP_4XNk/edit?usp=sharing&ouid=102932581002434751943&rtpof=true&sd=true Siellä on kaikille jotain vuoroja, joten käykää katsomassa oma vuoronne, ja neuvotelkaa mahdolliset muutokse... (17 päivää sitten)

Huki M2 Nimenhuuto.com

Simo kirjoitti: Etänä in (5 päivää sitten)

Lentopallo
Jyväskylä

Harjun Stadion tunnetaan myös nimellä: Gradia Jyväskylä | Harju, Sepänkatu 3, Sepänkatu, Gradia Harju, Gradia Jyväskylä, Gradia harju C, Gradia, Harjun sali, Gradia Harjun sali ja Sepänkeskus.

Yleisurheilu
Lentopallo