Hiihto Ii

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Ii ja lajina on hiihto. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, lentopallo, pesäpallo, futsal, sähly, koripallo, kuorolaulu ja kaukalopallo.

Katso lista koko maan hiihtojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Iisalmen Visa juniorihiihto Nimenhuuto.com

Iisalmen Visan hiihtojaoksen junnuhiihtoryhmä

Iisalmi

PESLA MASTERS Nimenhuuto.com

Peuramaa Slalomin Masters ratalaskuryhmä. Rentoa meininkiä kaikentasoisille ratalaskusta harrastusmielessä kiinnostuneille nuorille ja vanhemmille alppihiihtäjille.

Päivitetty noin 3 vuotta sitten

Alppihiihto
Peuramaan Hiihtokeskus

Iin hiihtoseura HIIHTOKOULU Nimenhuuto.com

Iin hiihtoseuran hiihtokoulukerralle ilmoittautuminen. Meidän ohjaajien on helppo tätä kautta merkitä mukana olleet. Toivomme kuitenkin että vanhemmat kävisivät itse käydä merkkaamassa osallistuuko lapsi hiihtokouluun (in/out). Pidämme nimenhuudon ajantasalla jos tulee muutoksia. Sen kautta pystymme myös lähettämään ryhmäsähköpostia.

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Ii

Iin Hiihtoseura junnut Nimenhuuto.com

Kesätreenit 2018