Melonta Turku

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Turku ja lajina on melonta. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, lentopallo, koripallo, sähly, futsal, pesäpallo, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan melontajoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

SMM nuoriso Nimenhuuto.com

SMM nuoriso on Saaristomeren Melojat ry:hyn kuuluva nuorisojaoston ryhmä, jossa harjoittelee aktiivisesti noin 8-18 -vuotiaita junnuja. Kesällä melontatreenejä on aina maanantaisin ja torstaisin. Olemme Lasten ja nuorten Tähtiseura ja pyrimme suuntaamaan toimintaamme Tähtiseura-ohjelman mukaisesti. Tervetuloa tutustumaan mahtavaan joukkoomme!

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa tutustumaan Saaristomeren Melojat ry:n nuorisojaoston junnuryhmän,...

Päivitetty yli vuosi sitten

Melonta