Ratsastus Porvoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Porvoo ja lajina on ratsastus. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, purjehdus, ratsastus, soutu, koripallo, judo, sähly ja suunnistus.

Katso lista koko maan ratsastusjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Porvoon Mustang Nimenhuuto.com

Kentän varaus - Porvoon Mustangin täysjäsenille 0€ - Kannatusjäsenet 3€, ulkona olevan estekaluston käyttö 6€ - Muut 5€, ulkona olevan estekaluston käyttö 10€ ❗ Kenttä on varattava AINA ennen käyttöä tekstiviestitse/ Whatsappilla 0400 128848 tai sähköpostitse porvoonmustang@gmail.com ❗ Kenttä pidetään siistinä, lannat on kerättävä niin kentältä, kuin lähialueelta (ruohokumpu, kanslian ympäristö..) Lannat viedään kompostiin, joka sijaitsee kansliarakennuksen ja raviradan kulmauksessa. Kaikesta kaluston rikkoutumisesta on ilmoitettava viipymättä numeroon 0400 128848, tai sähköpostitse porvoonmustang@gmail.com tai jollekkin hallituksen jäsenelle.

Seiskatalli Nimenhuuto.com

Käytössämme on v. 2007 valmistunut (23x56m) maneesi. Monipuolinen estekalusto käytettävissä. Maneesia vuokrataan myös ulkopuolisten käyttöön: - Itsenäiseen tasaisella työskentelyyn 15€/h/kerta/ratsukko. Maneesi on käytettävissä aina kun kalenterivarauksissa on tyhjää. - Ulkopuolisten ratsukoiden kouluvalmennustunnit omalla valmentajalla 25€/h/kerta/ratsukko. Edellytämme myös kalenterimerkintää etukäteen. -Maneesin vuokraus estetuntiin 35€/kerta/ratsukko (sis. estekaluston vuokran). Edellytämme myös maneesivuoron varausta etukäteen. Sopimuksen mukaan maneesia vuokrataan myös kokonaan yksityiskäyttöön 45€/h esim. ratsukoiden tai koiraharrastajien ryhmille. Hinnat sis. alv. Tiedustelut valmennuksista ja maneesin varauksista info@seiskatalli.fi puh. 050-5203194

Päivitetty noin kuukausi sitten

PR-talli Nimenhuuto.com