Soutu Porvoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Porvoo ja lajina on soutu. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, purjehdus, ratsastus, soutu, koripallo, judo, sähly ja suunnistus.

Katso lista koko maan soutujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Nesteen Soutajat Nimenhuuto.com

Porvoo. Suomen johtava soutuseura. Seurassa soudetaan Kirkkoveneillä, pienpuuveneillä ja olympialuokan veneillä niin kilpaa kuin harrastus- ja kuntoilumielessäkin. Nimestään huolimatta seura on itsenäinen ja kaikille avoin soutuseura. Tässä palvelussa ylläpidetään kaikkien NS ry;n joukkueiden tapahtumat ja treenit. Seuran kotisivut: www.nesteensoutajat.net

Joukkue etsii pelaajia

Katja kirjoitti: Tulen ehkä myöhässä (26 päivää sitten)

Soutu

Porvoon Flikat ry Nimenhuuto.com

Rautaiset Soutumimmit! Olemme porvoolainen kirkkovenesoutuseura, jonka jäsenistöön kuuluu joukko sporttisia, fiksuja, hauskoja ja rautaisia naisia. Rakkaus lajiin saa meidät vuosi toisen jälkeen nousemaan veneeseen ja ylittämään itsemme sekä kilpailuissa että tehokkaissa harjoituksissamme. Kesäkaudella harjoitukset vesillä, talvikaudella ergoilla.

Soutu

Marthat ja Flikat Nimenhuuto.com

Linda kirjoitti: Tyvärr måste jag kuska på barn på måndagen. (7 kuukautta sitten)

Kirkkovenesoutu