Rotary Kuopio

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kuopio ja lajina on rotary. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, jalkapallo, sähly, lentopallo, padel, futsal, kaukalopallo, muodostelmaluistelu ja sulkapallo.

Katso lista koko maan rotaryjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

KuopionHuomenklubiRotaryklubi Nimenhuuto.com

Kuopion Huomenklubi Rotaryklubi Missio: Nuorisollemme parempi huomen Klubin numero 30937 – Perustettu 28.06.1995 Kokoukset hotelli Scandic, Satamakatu 1, Kuopio perjantaina klo 8,00, aamupala klo 6:30 alkaen.

Jaana kirjoitti: Rakkaat siskot ja veljet! Ajatus kesästä tuntuu kaukaiselta, kun katsoo ikkunasta ulos. Silti se on kohta käsillä, samoin Tanssii ja soi -gaala 14.6. Tervetuloa mukaan myös avecit. Ilmoittautuminen Nimenhuudossa viimeistään 14.5. Terveisin sisko Jaana (9 päivää sitten)

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Rotary