Round table Lohja

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lohja ja lajina on round table. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, sähly, lentopallo, pesäpallo, futsal, beach volley, kuorolaulu ja round table.

Katso lista koko maan round tablejoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

RT-70 Lohja Nimenhuuto.com

RT (Round Table) on nuorten miesten kansainvälinen ystävyys- ja yhteistyöjärjestö. Järjestöön kutsutaan henkilökohtaisesti, kutsun voi saada 18-40 vuotiaana. RT-TOIMINNAN TARKOITUKSENA (AIMS) ON SÄÄNTÖJEN MUKAAN laajentaa jäsentensä näköpiiriä heidän oman alansa ja seurustelupiirinsä ulkopuolelle ja siten saattaa heidät keskinäiseen yhteistyöhön ja ystävyyteen, pyrkiä kehittämään jäseniään aktiivisiksi ja vastuun- tuntoisiksi kansalaisiksi, vaalimaan jäsentensä keskuu- dessa elämän korkeimpia arvoja ja suvaitsevaisuutta sekä toteuttamaan jäsentensä yhteiskunnallista palvelu- alttiutta ihmisenä, ammattihenkilönä ja yhteiskunnan jäsenenä, ja työskennellä kansainvälisen ymmärryksen ja ystävyyden edistämiseksi.

Round table
Lohja