Tennis Talin tenniskeskus

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Talin tenniskeskus ja lajina on tennis. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on tennis. Muita suosittuja lajeja ovat: badminton.

Katso lista koko maan tennisjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

jhtc1 Nimenhuuto.com

"The Executive Board Members Tennis Club". Liity Sinäkin sporttisten päättäjien omaan perjantai tennisryhmään. "Executive Board Members Tennis Clubin" ryhmällä on oma 10-Kortti, joka on voimassa 365 päivää. Kortilla saat pelata 10 x 2h. vuoden aikana, juuri niinä Sinulle sopivina perjantai päivinä. "EBMTC" ryhmä pelaa ja harjoittelee Talin Tenniskeskuksessa klo 11.00-13.00. Jari Hedman Tennis Company vastaa ryhmän valmennuksesta sekä organisoinnista. Tervetuloa mukaan mukavien ja sporttisten Herrasmiesten ja taitavien Ladyjen leppoisaan tennisryhmään. Tennisterveisin, jari h.

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

HVS10 Miehet Nimenhuuto.com

Suomen Tennisliiton Sarjatennis DIV2-3

Talin Tenniskeskus Helsinki