Tennis Jyväskylä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Jyväskylä ja lajina on tennis. Niitä löytyy yhteensä 6 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, koripallo, futsal, pesäpallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly ja padel.

Katso lista koko maan tennisjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

PT Jyväskylä Kilpa ja Jatko Nimenhuuto.com

Kilpajuniorien vuoro on tarkoitettu kehittyville junioreille, jotka ovat jo käyneet pingiskoulun. Paikalla on aina kaksi valmentajaa.

Päivitetty vuosi sitten

Pöytätennis

ARC-Tennis Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Juha kirjoitti: Hyvät hallituksen jäsenet, Tilinpäätös vuodelta 2023 on valmistunut, joten ehdotan että pidämme hallituksen kokouksen ensi viikolla, Kokouspaikkana voisi olla NNKY:n kerhotila Puistotorin vieressä, jos parempaa ehdotusta ei ole. NNKY on aika varattu, mutta esim. To 21.3. klo16-18 olisi vapaana. I... (8 päivää sitten)

JTS 2 Nimenhuuto.com

Tenniksen seurajoukkue

Jussi kirjoitti: En voi jäädä neluriin. (8 päivää sitten)

Padel Jkl 2019 Nimenhuuto.com

Kaikenlaisten mailapelien, ja miksei muidenkin lajien, positiivisesti kilpailuhenkinen harrastelijaryhmä.

Padel, Sulkapallo, Tennis, Pöytätennis ja Squash

Perjantaipelit Nimenhuuto.com