Tennis Espoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Espoo ja lajina on tennis. Niitä löytyy yhteensä 16 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, koripallo, futsal, sulkapallo, sähly, tennis ja joukkuevoimistelu.

Katso lista koko maan tennisjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Sturen Tennisklubi Nimenhuuto.com

Ma, ke ja pe klo 10-12 vapaata peliä neljällä kentällä. Ma kentällä 3 tunti Sturen tekniikkavalmennusta halukkaille. Kuukauden viimeisenä perjantaina RR-turnaus. Lisäksi järjestetään kerhon sisäiset naisten ja miesten nelinpeli- sekä mixt-pelikisat. Jälkipelit puidaan pullakahvin ääressä.

Ari kirjoitti: Hei Sture ! Ari Lahti ei voi osallistua ainakaan 3vk peleihin, koska vasemman jalan pikkuvarvas murtui... Rauhallista Joulua ja kivutonta Uutta vuotta kaikille pelaajille. Palataan taas kentille vuodelle 2024. Terveisin Ari Lahti (3 kuukautta sitten)

ATC Exclusive Nimenhuuto.com

ATC Exclusive is a unique training platform for young adult tennis who like practicing Tennis multiple times per week and players competing (or just starting to compete) in national tournaments. We host several training sessions at premium times each week. Our training sessions consist of coaching and playing in a meaningful ratio and their duration is normally 1,5 to 2 hours. Apply for a spot in the Exclusive training system by contacting acetennisclubsuomi@gmail.com. We are part of Tapiolan Tennis, the traditional Tennis Club of Tapiola, Espoo. ATC Exclusive - It's a GAME CHANGER

Päivitetty yli vuosi sitten

EsTe-78 Aikuisvalmennus Nimenhuuto.com

Andren aikuisvalmennus

Erkko kirjoitti: minun paikka on vapaana 16. ja 23.3. t: erkko (5 päivää sitten)

Accenture Tennis Fun Club Nimenhuuto.com

Accenture Tennis Fun Club Weekly tennis court reservation at: (Info coming soon)

Evs jäsenpelit Nimenhuuto.com

Jäsenten nelinpelit syksyllä 2020. Mukaan mahtuu 4, 8 tai max.12 pelaajaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen päättyy keskiviikko-iltana. Osallistumismaksu 10€ sis. pallot, maksetaan kassalle. Tervetuloa mukavaan seuraan!

Martti kirjoitti: Iltaa Kirjoitan tämän todella närkästyneenä. Tänään piti olla kello 18 jäsennelurit. Piti olla 4 pelaajaa kuten ennakkoon ilmoittautuneissa oli määrä. Paikalla oli vain kolme. Yritettiin soittaa puuttuvalle; turhaan. Missään ei ollut tietoa, että henkilö olisi pelin peruuttanut. Kun nykyaikana on... (8 kuukautta sitten)

Ramboll tennis Nimenhuuto.com

Ramboll Espoon tennisvuoro Esport Centerissä.

timontennis Nimenhuuto.com

Kovatasoista nelin-, kolmin- tai kaksinpeliä Martinmäen vanhassa tennishallissa torstaisin klo 17:30-18:30.

Päivitetty melkein 4 vuotta sitten

Legendat Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Ma Neluri Nimenhuuto.com

Hallin ovikoodi 493364.

Martti kirjoitti: Moi! Herätän tämän Nimenhuutoryhmän henkiin. Pyrin varamaan pelivuoroja tuleville viikoille ja laittamaan niistä teille tiedon tämän kanavan kautta. Laittakaa itsenne In niihin tapahtumiin, joihin pääsette ja jos on tilaa. Ilmoittautuminen on sitova. Katson sitten sunnuntaisin, millainen porukka ... (5 kuukautta sitten)

Laaksolahden torstaitennis Nimenhuuto.com

Tennisvuoro Laaksolahdessa torstaisin klo 20:30-21:30

Lillhemt Tennis Nimenhuuto.com

Lillhemt Tennis Oy:n hiekkanurmikentän vuorolista ja varaustilanne.

Annika kirjoitti: Hei. Olen unohtanut merkata oma vuoronsa. Onko mahdollista että voin pelata oma vuoronsa vaikka olin unohtanut merkata sen ajoissa? (6 kuukautta sitten)

4M plus M Tennis Nimenhuuto.com

Huikeaa tennistä

Harrin ja Oivan Tennis 1990 Nimenhuuto.com