Reaktor Yliopistonkatu 4, 00100 Helsinki

HYMSKK Nimenhuuto.com

Helsingin yliopiston musiikkiseuran kamarikuoro eli HYMSKK on vuodesta 1994 toiminut noin 30-henkinen sekakuoro, johon kuuluu Helsingin yliopiston opiskelijoita ja henkilökuntaa sekä muita kuoromusiikin ystäviä. Kuoron johtajana on toiminut vuodesta 2013 MuM Kati Pirttimaa.

Pekka kirjoitti: Stemmatarkistus Kevätkonserttiin! Tervetuloa meille Petaksentie 17, 00630 Helsinki, tarkistelemaan ja sovittielemmaan stemmoja yhteen SUNNUNTAINA 12.5.2024 klo 18:00, Kahvitarjoiliu klo 17:45. Kevätkonsertin ohjelmisto. Tulkaa kaikki jotka ehditte, kiva olisi jos mukana olisi kaikkia ääniä. - ter... (14 päivää sitten)

Kuorolaulu

HIFK U16 Red Nimenhuuto.com

HIFK U16 Red - Stadens stolthet Laget spelar på hobbynivån och tränar 2-3 gånger i veckan. Träningarna är tvåspråkiga - kom med och pröva om HIFK är något för dig? Joukkue pelaa harrastetasolla ja harjoittelee 2-3 kertaa viikossa. Toiminta on kaksikielinen - tule mukaan ja kokeile miltä harjoitteleminen tuntuu HIFK:ssa!

Voitto kirjoitti: En pääse sittenkään matsiin on konsertti samaan aikaan. (7 päivää sitten)

Raisu Lumous Nimenhuuto.com

Martti kirjoitti: Ellei sa (10 kuukautta sitten)

Lentopallo
Vantaa

NKN Nimenhuuto.com

Dropbox-länken! https://www.dropbox.com/sh/8w14z3dgdc3zkr1/AADNL79dMXOGxwhL0lEtpIpFa?dl=0

Markus kirjoitti: På plats 10-15. (3 päivää sitten)

Kuorolaulu
Helsingfors

Tenavat Nimenhuuto.com

TUNNUKSET KOKEILUUN: nimi "Ressu" ja salasanalla "ressu". Tämä joukkue toimii esimerkkinä Nimenhuuto.com:iin tutustuville. Olet tällä hetkellä joukkueen etusivulla, voit kirjautua sisään jäsensivuille oikean ylälaidan laatikosta. Jäsensivuilla näet kaiken mitä normaalit käyttäjät näkisivät sinun omassa joukkueessasi. Vain managerin sivusto on piilotettu, managerin sivustolta voisit helposti hallita joukkueen tietoja. Esimerkkijoukkueen tiedot nollataan kerran tunnissa, joten voit vapaasti kokeilla eri ominaisuuksia, kuten ilmoittautumista tai viestien lähettämistä. Palvelu on erittäin yksinkertainen käyttää, joten helpoiten tutustut kun kirjaudut sisään jäsensivuille. Voit kokeilla joukkuetta nimellä "Ressu" ja salasanalla "ressu".

Tommi kirjoitti: Tämä on esimerkkijoukkue. Voit kokeilla melkein kaikkia palvelun toimintoja täällä. Tosin, nyt näet vain tavallisen käyttäjälle näkyvät asiat. Managerina sinulla olisi muutama sivu lisää, jossa voisit sätää joukkeen asetuksia. Joukkueen tiedot nollataan säännöllisen väliajoin, joten voit temmeltä... (Noin tunti sitten)

Uusimaa

Addictio Nimenhuuto.com

Addictio on laulajiensa syksyllä 2005 perustama helsinkiläinen kamarikuoro. Kuorossa on kolmisenkymmentä laulajaa, kaikki kokeneita kuorolaulajia. Syyskauden 2019 alusta kuoroa on johtanut Riku Laurikka. Addiction perusideana on korkeatasoisen musiikin tekeminen ja uuden oppiminen ihmisten kesken, joille musiikki on addiktio, riippuvuus. Addictio syntyi laulajiensa innosta muodostaa oma kuoro, jossa saisi tehdä mahdollisimman monenlaista musiikkia, kokeillen ja korkeatasoisesti – hauskanpitoa unohtamatta.

Kuorolaulu, Kuoro ja Sekakuoro

HerTo Igis Nimenhuuto.com

Taitoa, tahtoa ja toveruutta!

Toni kirjoitti: Että sellaista... Tovereita koetellaan heti alkukaudesta... Sarjamme kolmen kärki kohdattu ja yhteen voittoon voinemme olla tyytyväisiä. Eilenkin pysyttiin perässä ekan puoliajan verran, mutta sitten repsahti muutaman nopean maalin / merkkausvirheen johdosta. Tästä kuitenkin on hyvä jatkaa, koska... (11 päivää sitten)

Stadi

HY kendoseura Playerlineup.com

Check in when you show up

Félix kirjoitti: Tomorrow is kyu grading from 07.00 to 08.00 (12 päivää sitten)

Kendo

MalibuBasket Nimenhuuto.com

Koris, Keilaus, Neppailu, Pöytäcurling, Padel ja Darts
Espoo

LC EspooCity Nimenhuuto.com

Lions Club Espoo/City on nuorekkaiden aikuisten muodostama leijona-klubi. Klubi kuuluu piiriin 107B (107 = suomi, B = läntinen Uusimaa) Klubin kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.lions.fi/espoocity/ ja Facebookissa https://www.facebook.com/LionsClubEspooCity/ Lions-toiminnasta enemmän: www.lions.fi

Lionstoiminta
Espoo

Reaktor tunnetaan myös nimellä: Porthania, Yliopistonkatu, Original Sokos Hotel Helsinki ja UniSport Kluuvi.

Fight
Koripallo