Kauniaisten Palloiluhalli Asematie 23, 02700 Kauniainen

Sapa M1 Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia: SAPA/Savannan joukkue etelän/Helsingin nelosessa etsii lisää pelaajia. Joukku...

Dicky kirjoitti: Polveen sattunut koko päivän (Noin 15 tuntia sitten)

Helsinki

BK-46 FP 13-14 Nimenhuuto.com

2013-2014 födda F-pojkar tränar onsdagar kl. 16.30 - 17.30 och lördagar 11.00 - 12.00 i Kiilan koulu. 2013-2014 syntyneet F-pojat harjoittelevat keskiviikkoisin 16.30-17.30 ja lauantaisin 11.00 - 12.00 Kiilan koulussa.

Atle kirjoitti: Slutar lite tidigare så att han hinner på herrmatch (6 kuukautta sitten)

Karjaa

Dicken F15 Nimenhuuto.com

Emilia kirjoitti: Emilia kan spela de matcher som tillåter henne delta på ett kalas på Drumsö kl 15 (2 kuukautta sitten)

Dicken P15 Nimenhuuto.com

Cedric kirjoitti: Cedric och mamma Anna deltar (9 kuukautta sitten)

SpartaD10Tytöt Nimenhuuto.com

Sparta IF D10 tytöt, kausi 2023-2024

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (9 kuukautta sitten)

Maunula

HU SB M4D Nimenhuuto.com

Antti kirjoitti: Huomenna olen vaalitoimitsijana, joten en pääse. Tsemppiä turnaukseen. (3 kuukautta sitten)

Twinkles Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Diana kipeänä. (6 kuukautta sitten)

sulkisheput Nimenhuuto.com

Sulkapallo

Afrodite GGF Nimenhuuto.com

Joukkuevoimistelu

GGF STARA 1 Nimenhuuto.com

Tytöt

Kauniaisten Palloiluhalli tunnetaan myös nimellä: Grankulla bollhall, Läntinen koulupolku, Gymnasiet Grankulla Samskola, Granhultsskolan, Granhultin koulu, Samis, Grankulla skolcentrum, Skolcentrum, Nya Paviljongen, Koulukeskus/Skolcentrum, Kauniaisten uimahalli, Kauniaisten koulukeskus/skolcentrum ja Uusi paviljonki.

Käsipallo
Gymnastics