Keran Hallit Karamalmintie 2, 02630 Espoo

Yrittäjien liikuntakerho Nimenhuuto.com

Vantaan Yrittäjät ”Liike-energiaa elämään” sponsored by Vantaan Energia Vantaan Yrittäjät ja Vantaan Energia tarjoavat Vantaalaisille yrittäjille mahdollisuuden kokeilla erilaisia liikuntalajeja. Liikuntakerhon tunnit ovat osallistujille maksuttomia. Tule mukaan kokeilemaan miten eri tavoin voikaan harrastaa liikuntaa!

Katja kirjoitti: Hei! 16.10. Padel kokeilutunti jouduttiin perumaan. Ei saatu kahdeksaa osallistujaa, jotta tunti olisi toteutunut. (11 päivää sitten)

Vantaa

Dustin Padel Team Nimenhuuto.com

Ville-Pett kirjoitti: Yhdeksältä alkaa palaveri, täytyy siihen poistua. (Noin 18 tuntia sitten)

Espoo

DanskePickleball Nimenhuuto.com

Danske Pickleball

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (9 päivää sitten)

Pickleball

KFUM Nimenhuuto.com

Föreningens fullständiga namn är Svenska Kristliga Föreningen av Unga Män i Helsingfors rf, men inofficiellt förkortad KFUM i Helsingfors eller enbart KFUM. Föreningens officiella språk är svenska, och hemorten är Helsingfors, där den grundades 2 april 1905. KFUM har egen föreningslokal i Helsingfors centrum, på Elisabetsgatan 27 A. KFUM har en egen självständig uppskattad stipendiefond och en basketsektion med lag i både division- och M -serierna

Koripallo

PCF 3 divari Nimenhuuto.com

Toni kirjoitti: Pääseekö joku mun tilalle tähän? (16 päivää sitten)

AlphaInvictus Playerlineup.com

Jussi kirjoitti: Welcome! This is an example message on your team's bulletin board. It's great to have your team onboard! If you have any questions, don't hesitate to contact: support@playerlineup.com Best, Jussi from support. PS: If you want, you can remove example messages and players from your team :) (Noin kuukausi sitten)

Floorball

Loft Gym pienryhmät Nimenhuuto.com

Loft Gymin pienryhmät

TIFK Nimenhuuto.com

Lätkää tunteella.. EI taidolla.;)

Santeri kirjoitti: Perjantai in / Lauantai mökillä (6 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Jääkiekko

6-0 divarinaiset Nimenhuuto.com

Päivitetty noin kuukausi sitten

Vi-Ve Kuntosähly Nimenhuuto.com

Ilmoittautuminen vuoroille (IN/OUT) tapahtuu Nimenhuudon https://vi-vekuntosahly.nimenhuuto.com/ kautta viimeistään 24h ennen vuoroa. Mikäli vuoro on täynnä ja haluat jonoon, ilmoittaudu IN ja laita kommentti-kenttään tieto "jono 1", "jono 2" jne. Alle 24h ennen vuoroa muutokset omaan ilmoittautumiseen Nimenhuudon lisäksi WhatsApp-ryhmässä. NAISTEN VUOROT: To klo 20.05-21.30 @Järvenperän koulu (max.16hlöä) Pe klo 19.30-21.00 @Viherlaakson koulu ja lukio (max.20hlöä) Su klo 10.30-11.30 (12, jos pelaajia riittää) @Auroran koulu (max.16hlöä) Huom! Esim. ylioppilaskirjoitukset ja muut koulujen omat tapahtumat vaikuttavat vuoroihin - ajantaisin tieto aina Nimenhuudossa.

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Viherlaakso, Espoo

Keran Hallit tunnetaan myös nimellä: Padel House Oy, Padel House ja LOFT GYM.

Pesapallo
Koripallo