Lamminpään ulkoilumaja Velodromintie 45, 33420 Ylöjärvi

Takon seuratreenit Nimenhuuto.com

Tässä foorumissa on tarkoitus tarjota kaikille Takon jäsenille treenit talvella 2021/22.

Juho-Pekka kirjoitti: Olen poissa 14.-24.3. Torstaina 14.3. C2 MK (Omatoimitreeni) 1) PK 10-15min + 3 min VK nosto 1-1-1 min tahdeilla 20-22-24. Palautus 1min. Sitten 1min tahtia 28-32 (6000m tavoitevauhti/tahti) Palautus 2min. 2) MK 3x(3x3min / 90s) / 5min. Vapaa tahti. 6000m tavoitekeskivauhtia. Syke n. 89-100% maks... (6 kuukautta sitten)

Päivitetty 2 minuuttia sitten

Soutu ja Kirkkovenesoutu

FC Bling Bling Nimenhuuto.com

Tampereen ellei jopa Suomen kivoin jengi. Voittoa tavoittelematon yhdistys mutta kyllä se voittokin maistuu jos sellainen osuu kohdalle.

Leeni kirjoitti: Mulla tulee 8v futarilikka mukana. Pystytään olla 19.30 asti. (3 kuukautta sitten)

Team RAJU Nimenhuuto.com

Iloinen juoksuporukka jonka tavoitteena on iloisen ja reippaan mielen lisäksi oman kunnon ylläpito. Team RAJU koostuu kaikenikäisistä aikuisista ja sen liikunnalliset tavoitteet ovat moninaiset alkaen painonhallinnasta aina kilpaurheiluun asti. FI14 4355 0010 0568 21

Joukkue etsii pelaajia: Haluatko mukavaa juoksuseuraa. Ilmoittaudu uudeksi RAJUksi. Vuosimaksumme on ...

Juha kirjoitti: Hetimiten Ruissalosta toivuttuanne, järjestetään taannoin paljon kyselty harjoitus eli COOPER TESTI. Testijuoksu järjestetetään Ruskon kentällä Maanantaina 23.9 klo 18:00. Aikajuoksuun ei toki ole pakko ottaa osaa, ja tämän jälkeen teemmekin kentällä kevyempää palauttavampaa teholiikuntaa, joka s... (4 päivää sitten)

Kestävyysjuoksu hölkät maraton
Raisio

Habanero Mountainbikers Nimenhuuto.com

Ilari kirjoitti: Oliko tää se gravel satku? Onko vauhti yli vai alle 20km/h? (5 päivää sitten)

Pyöräily
Salo, Turku

Ilves Ringette C Nimenhuuto.com

Ringette
Tytöt

Ilves Käpylä Nimenhuuto.com

Tohlopin sauna-asanat Nimenhuuto.com

Peilityynen sauna-asanat pohjautuvat Yin-joogaan ja hengitysohjaajuutemme tuomaan tietoon. Sauna-asanat harjoitus sisältää lepohermostoa aktivoivaa hengityksen ohjausta, lempeää hidasta liikettä sekä pysähtynyttä liikettä Yin-jooga pohjaisissa asanoissa. Tunti sopii kaikille, sillä lähestymme harjoitusta jokaisen yksilöllisen anatomian kautta eri variaatioin. Harjoituksen kruunaa talviuinti ja lämpöiset löylyt Tohlopin tunnelmallisessa tynnyrisaunassa. Ota mukaan vesipullo ja pieni pyyhe asanoita varten, pukeudu uima-asuun/shortsit/toppi. Lämpimästi tervetuloa tunnille.

Kirsi kirjoitti: Moikka! Mikäs on aamujoogien minimi osallistujamäärä että tunti järjestetään? (4 kuukautta sitten)

ardf Nimenhuuto.com

Radiosuunnistusta keväällä, kesällä ja syksyllä. Rastit on ovelia kuin ketut. Kettuja metsästetään radiovastaanottimien avulla.

Keijo kirjoitti: Perjantai-sunnuntai iltalennot (suora) Finnairilla n. 210 €, lauantaiaamu - sunnuntai-ilta lennot (1 vaihdolla) AirBalticilla n. 150 €, auton vuokra 40-90 € (4 kuukautta sitten)

Radiosuunnistus ja Ardf

LaKo Nimenhuuto.com

LaKo M1 ja M2 porukat.

Mikko kirjoitti: Nousi kuume (6 kuukautta sitten)

Lentopallo

TRTre2024 Nimenhuuto.com

Leena kirjoitti: Lenkki on Valkeakoskella ei Hämeenlinnassa (3 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Lamminpään ulkoilumaja tunnetaan myös nimellä: Teivon portaat ja Velodromintie 45.

Cycling
Pesapallo