Lauttasaaren urheilukenttä Lahnalahdentie 4, 00200 Helsinki

Keparoi Nimenhuuto.com

Helsinkiläisen harrasteurheiluseuran jalkapallojaosto. www.toukolanteras.fi/jalkapallo/joukkueet/keparoi/ www.facebook.com/keparoi Otteluohjelma: http://www.splhelsinki.fi/taso/sarja.php?turnaus=kesa14&sarja=7D&lohko=1

Lauri kirjoitti: epävarma (Noin kuukausi sitten)

HIFK U16 Red Nimenhuuto.com

HIFK U16 Red - Stadens stolthet Laget spelar på hobbynivån och tränar 2-3 gånger i veckan. Träningarna är tvåspråkiga - kom med och pröva om HIFK är något för dig? Joukkue pelaa harrastetasolla ja harjoittelee 2-3 kertaa viikossa. Toiminta on kaksikielinen - tule mukaan ja kokeile miltä harjoitteleminen tuntuu HIFK:ssa!

Voitto kirjoitti: En pääse sittenkään matsiin on konsertti samaan aikaan. (4 päivää sitten)

Ponnistus Reservi Nimenhuuto.com

Ponnistuksen reservi pelaa kaudella 2024 Palloliiton miesten sarjoissa Kutosta ja Seiskaa. Treenit kerran viikossa. Joukkueenjohtaja - Santeri Kortteisto, santeri.kortteisto@gmail.com, 0451881640 Helsingin Ponnistus on maan vanhin yhtäjaksoisesti toiminut suomenkielinen urheiluseura. Jalkapallo on kuulunut 1887 perustetun seuran ohjelmaan vuodesta 1903 ja tänään se on pääurheilulajimme. Vuodesta 1915 ponnarifutaajat ovat kantaneet raitapaitaa. Viimeisin visiitti pääsarjatasolle oli vuonna 1995. Ponnistus is the oldest Finnish speaking sports club in Finland, established in 1887. We welcome all footballers to come and play with us! http://www.helsinginponnistus.fi/

Santeri kirjoitti: Kokoonpano: Aku, Aatu, Antti, Johan, Jose, Mo, Miro, Onni, Oskari, Saeif, Samuel, Sam, Sauli, Tommi T, Tommi M, Eino Vahvista osallistuminen huomiseen 18:00 mennessä (2 päivää sitten)

FC Inter 09 Nimenhuuto.com

Thierry kirjoitti: Gwizà’s back has been hurting after yesterday training. He will miss Saturday training. (1 päivä sitten)

Jäntevät Nimenhuuto.com

Kotka

ERHe Nimenhuuto.com

Aleksi kirjoitti: Leaving early (Noin 3 tuntia sitten)

Päivitetty 31 minuuttia sitten

Ultimate
Espoo

TOTE50 Nimenhuuto.com

Jan-Christ kirjoitti: Voitko Martti ottaa liivit mukaan tähän tapahtumaan? (1 päivä sitten)

Dicken F10 Nimenhuuto.com

Handboll käsipallo
Tytöt

KPPK Nimenhuuto.com

Kirkonpellon Pallokerho - Pohjalaista fudista Stadissa jo vuodesta 1976!

Jukka kirjoitti: Pienellä varauksella, nekku vielä tukossa. Flunssan tynkää vielä. (32 minuuttia sitten)

Päivitetty 32 minuuttia sitten

Helsinki

Lauttasaaren urheilukenttä tunnetaan myös nimellä: Lauttasaari TN, Lauttasaaren liikuntapuisto, Lauttasaari, Lahnalahdentie, Lauttasaari TN A, Lauttasaari TN 1, Lauttasaari TN 2, Lauttasaari TN B, Lauttasaaren Liikuntapuisto - Pyrkkä, Lauttasaari TN2, Lauttasaaren TN, Lauttasaaren Liikuntapuisto "Pyrkkä", Lauttasaaren tekonurmi, Bruksviksparken, Lauttasaari TN1, Padel Helsinki / Nordic Padel Oy, Lahnalahdentie 2, Helsinki, Lauttasaaren liikuntapuiston jalkapallo - yleisurheilukenttä, Ruukinlahden puisto, Lahnalahdentie 2, Lauttasaari tekonurmi, Lahnalahdentie 4 ja Open Padel Lauttasaari.

Käsipallo
Jääkiekko