Leaf Areena Kärsämäentie 35, 20360 Turku

Team Chaos FB yhteiset sivut Nimenhuuto.com

Turun kaaottisin säbäporukka jo useana vuonna, mutta nykyään myös aito seura. Pelataan hyvällä ilmeellä ja taidolla Länsirannikon 5 divaria sekä paikallista Hallisarjaa. Tule kokeilemaan ja mukaan koittamaan miten sekaisin mailat voi mennä😉🙏💪

Daniel kirjoitti: Polvi paskana ja pää jumissa. Jään pois muutamaksi viikoksi. Jos yritän tulla pelaa ennen kuun vaihdetta niin heittäkää mut ulos. (Noin 6 tuntia sitten)

TuPe D-juniorit Nimenhuuto.com

Turku Pesiksen D-junnujen (2010/2011 synt.) joukkue. Talvikaudella harjoittelemme yhdessä E-junioreiden kanssa.

Kalle kirjoitti: 18.00 tuomariksi (9 kuukautta sitten)

Pesäpallo

afccampus Nimenhuuto.com

AFC Campuksen miesten joukkue. Etsimme pelaajia vielä tulevalle kaudelle 2024. Yhteydenotot sähköpostitse: afccampusjalkapallo@gmail.com Miesten joukkueen Instagram-sivut: https://www.instagram.com/afccampus/ Seuran Facebook-sivut: https://www.facebook.com/AFCCampusJalkapallo/

Joukkue etsii pelaajia: Joukkueessa on tällä hetkellä tilaa uusille pelaajille kaudelle 2023. Jos koe...

Matheos kirjoitti: Jos kantapää kunnossa (13 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

HämeStars A-B tytöt Nimenhuuto.com

Laadukasta tyttösalibandyä Hämeenlinnassa edullisin kustannuksin ja pelaajia kehittäen pitkällä tähtäimellä.

Hämeenlinna

Torre Calcio Nimenhuuto.com

Turun nopeimmin nouseva jalkapalloseura, jonka edustusjoukkue tavoittelee menestystä Vitosessa ja kakkosjoukkue säestää vahvasti Kutosessa. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: arttu.rantanen51@gmail.com Forza Torre!

Markus kirjoitti: 50/50 Helsingissä taas (1 päivä sitten)

Jalkapallo ja Futsal

FC Inter 09 Nimenhuuto.com

Armas kirjoitti: Treenaa puoli tuntia (9 päivää sitten)

SekTa Nimenhuuto.com

Henri kirjoitti: Myöhässä nukutuksen vuoksi (2 päivää sitten)

Salibandy ja Pesäpallo

Tikkurilan Tiikerit 08 Nimenhuuto.com

Tea kirjoitti: Hei, sitovat ilmoittautumiset pe 26.4 mennessä! Osallistujille kuuluu turnauspaita, mikäli haluat paidan niin kirjoita DL mennessä nimesi ja paidan koon oheiseen taulukkoon: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yYJDpQEgjo-8IMaO1Hbct26mEcnNpwo90fet1sasUQg/edit?usp=sharing (29 päivää sitten)

Vantaa

Satabandy edustus Nimenhuuto.com

Miksu kirjoitti: In jos pääsen aikasempaa töistä (7 päivää sitten)

Pori

Velehot Nimenhuuto.com

Jouni kirjoitti: Yritetään keretä (2 päivää sitten)

Leaf Areena tunnetaan myös nimellä: Leaf Center, Kuntosali Forever Turku Leaf Areena, Leaf-Areena, Kärsämäentie ja Kärsämäki.

Golf
Salibändy