Roihuvuoren pesäpallokenttä Satumaanpolku 4, 00820 Helsinki

KelA CHIEFS Nimenhuuto.com

KELA Chiefs on 2014 perustettu amatöörijääkiekko joukkue. Chiefsin pääkallopaikkana toimii Kellokosken jäähalli jossa pelaamme Kellokosken Alun alaisuudessa. Kaudella 21-22 pelaamme stadiliiga A Divisioonaa https://www.facebook.com/KelACHIEFS

Joukkue etsii pelaajia

Jääkiekko ja Harrastekiekko
Kellokoski, Tuusula

HP E-pojat 2023 Nimenhuuto.com

Pesäpalloa Haminassa 2010-2011 syntyneille pojille

Liisa kirjoitti: Huom! Tänään 14.4.2024 sunnuntaina yhteistreenit Ruissalossa klo 15-17 (5 kuukautta sitten)

Hamina

LAajasalon VOima 4 Nimenhuuto.com

Monika kirjoitti: Tulen noin 15 min myöhässä mökkireissun takia (1 päivä sitten)

Lentopallo

Kirittäret E-tytöt Nimenhuuto.com

Jyväskylän Kiri&Kirittäret Juniorit - E-tytöt

Aada kirjoitti: Anni pelaa (Noin 6 tuntia sitten)

Jyväskylä

Sukellusseura H2O ry Nimenhuuto.com

H2O:n sukellustapahtumat, hallivuorot ja kurssit sekä kaikki muu kiva sukeltamisen ympärillä.

Sukellus

Puhti C-tytöt Nimenhuuto.com

Kuusankosken Puhdin pesäpalloilevat C-tytöt

Kouvola

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Suunnistus
Uusimaa

T-Team Nimenhuuto.com

Stadiliigaa pelataan Harjoitusvuoro tiistaisin klo 21.15-22.45 Tilinumero on OP FI91 5722 4120 0962 17

Herttoniemen Jäähalli

Espoon Helmet Nimenhuuto.com

Upeiden naisten harrastelijapesisjoukkue, joka treenailee Espoossa. Ei tarvitse osata ja edellisestä pesistelystä saa olla aikaa vierähtänyt vuosi jos toinenkin. Tervetuloa joukkoomme reippaan ulkoilun ja hauskanpidon merkeissä! ps. Et tarvitse omia varusteita, sillä meiltä saat lainaksi. Kokeilukerta ilmainen! Olemme myös FB:ssa, etsi ryhmä Espoon Helmet ja pyydä jäsenyyttä. WA-ryhmä on perustettu nopeaa viestintää varten esim. sääoloista.

Joukkue etsii pelaajia: Upeiden naisten harrastelijapesisjoukkue, joka treenailee Espoossa Ei tarvits...

Kati kirjoitti: Pääsen tänään treeneihin, jos joku ehtii laittaa mut IN? Kiitos! (9 päivää sitten)

Espoo

Seniori Pirkat Nimenhuuto.com

Pirkkojen ikämies porukan ikämies joukkue eli +50v harraste lätkää pelaavia ukkoja. Jäämaksut tilille: Danske Bank - FI24 8146 9710 0708 96

Timo kirjoitti: Moi! StadinHDn vuorolle lauantaina 14.9. klo 8:30 - 10:00 mahtuu tällä hetkellä 5 pelaajaa. Laita whatsappia 050-3666261, jos pääset mukaan. https://stadinhdhockey.nimenhuuto.com/events/18476060 (5 päivää sitten)

Höntsä lätkä
Pks

Roihuvuoren pesäpallokenttä tunnetaan myös nimellä: Roihuvuori, Herttoniemen jäähalli, Satumaanpolku, Roihuvuoren kenttä ja Roihuvuoren kirsikkapuisto.

Pesapallo
Orienteering