YTHS-Sauna Kalevantie 3, 33100 Tampere

FC Bling Bling Nimenhuuto.com

Tampereen ellei jopa Suomen kivoin jengi. Voittoa tavoittelematon yhdistys mutta kyllä se voittokin maistuu jos sellainen osuu kohdalle.

Julia kirjoitti: Vielä epävarma miten kerkeen, riippuu aikatauluista (15 päivää sitten)

PKK Nimenhuuto.com

Pyöräilyseura Kaupin Kanuunoiden toiminnan päätavoite on aktivoida ympärivuotista pyöräilyä, lisätä pyöräilijöiden positiivista näkyvyyttä liikenteessä sekä järjestää yhteisiä ajotilaisuuksia maastoon ja maan- ja sorateille.

Timo kirjoitti: Ilmoittaudu mukaan täällä: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1n__C4lTq3Cqy_MXqH1J2p223ndEqUrJLUpsPjsXfJAI/edit?usp=sharing (10 minuuttia sitten)

Päivitetty 10 minuuttia sitten

Pyöräily

Hiki-Hockey Nimenhuuto.com

Aleksi kirjoitti: Tullaan jos suinkin mahdollista (1 päivä sitten)

Koppa

FC Kangasala 2010 pojat Nimenhuuto.com

Juho kirjoitti: Talkoovuoro kahvio 1 eli "aamuvuoro" (Noin kuukausi sitten)

Kangasala

LC Espoo keskus Nimenhuuto.com

Kuukausikokouksiin odotetaan kaikkien komentointi, IN / OUT. Hallitukseen ja toimikuntiin vain ko jäseniltä poissaololilmoitus. Paikkaajat voi ilmoittautua toki. Tapahtumiin sen mukaan kun kutsuja asettelee kutsun.

Harri kirjoitti: Sääennuste näyttää epävarmalta. Tämän vuoksi Tapio on varannut meille tilan Lagstadin koululta (2 krs.). Tavataan siellä 10.6.klo 18. (3 kuukautta sitten)

Lions club
Espoo

TTLK Nimenhuuto.com

Tampereen Teekkareiden Lentopallokerho TTLK on toiminut aktiivisesti jo lähes 30 vuotta. Lentopallokerhon tehtävänä on tukea lentopallon harrastusmahdollisuutta Tampereen yliopiston opiskelijoiden (sekä henkilöstön) keskuudessa ja järjestää halukkaille lentopalloilijoille hyvät mahdollisuudet harrastaa lajia kuntoilu- tai jopa kisailumielessä. Lisäksi järjestämme lentopalloaiheisia kursseja ja lentopalloturnauksia unohtamatta saunailtoja ja keväisiä biitsikauden avajaisia.

Aaro kirjoitti: +1 (6 päivää sitten)

Lentopallo
Tampere, Hervanta

Ilves Käpylä Nimenhuuto.com

Teekkarikuoro Nimenhuuto.com

A choir at Tampere University's Hervanta Campus.

Competitive singing

Ilves naiset salibandy Nimenhuuto.com

Milla kirjoitti: Tuun todennäköisesti myöhässä lajiin, jojopalsu (20 päivää sitten)

Ilves jääkiekko 2010 Nimenhuuto.com

Ilves jääkiekko 2010

Jääkiekko

YTHS-Sauna tunnetaan myös nimellä: Sorsapuisto, Tampere-talo, Megazone Tampere, Tullintori, Sumeliuksen sauna, nokia areena, Juhlasali, Ravintola Telakka, Headline Recording Studio, Tampereen yliopisto ja Irti Maasta Tampere.

Sing
Sailing