Tampereen uintikeskus Joukahaisenkatu 7, 33540 Tampere

taursu Nimenhuuto.com

Tampereen urheilusukeltajat ry:n Laitesukellusjaoksen ja seuran yleisten allasvuorojen (ti, la, su) kalenteri, joskus vähän muunkin. Muista ilmoittautua!

Kati kirjoitti: Voin ostaa makkaraa, kahvia yms. Myyn sukelluskamoja. (23 päivää sitten)

Sukellus

N junnut Nimenhuuto.com

Näsijärven Purjehdusseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähtäävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuoret ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti-, Laser Radial, Laser Standard, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seurasta ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.nsailing.fi

Johanna kirjoitti: Muistathan ilmoittautua Pokaalikisaan: https://xn--nsijrvenkisat-bfbd.fi/ Hieno keli tulossa - kaikki optit, zoomit ja ILCAt mukaan! (9 kuukautta sitten)

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus

UWR PK-seutu Nimenhuuto.com

PK-seudun uppopalloilijoiden treeni-ilmoittautumiset Kuplan ja Ursukin joukkueille / Capital area's underwater rugby trainings registration

Markus kirjoitti: Vielä epävarmaa, vahvistan myöhemmin (5 päivää sitten)

Uppopallo ja Underwater rugby
Pk Seutu / Capital Area

RPS-Seniles Nimenhuuto.com

RPS Ikämiehet

Joukkue etsii pelaajia

Ruokolahti

Rollo1 Nimenhuuto.com

Akseli kirjoitti: Iidalla lääkärin kielto sukeltaa, uida voi muuten. Molempien Lähdettävä 16.30. (6 päivää sitten)

Uinti

SB Grasshoppers Nimenhuuto.com

Karhukopla 14-15 Nimenhuuto.com

Luukas kirjoitti: Kipeä (Noin kuukausi sitten)

Turun NMKY 2013 minitytöt Nimenhuuto.com

Ken kirjoitti: Hei kaikille! Kausi 2023-2024 on jo virallisesti ohi ja haluan kiittää joukkueenjohtajia ja valmentajia sekä kaikkia huoltajia mukana olemisesta ja aktiivisesta toiminnasta. Vaikka kausi virallisilta peleiltään ohi niin meillä on vielä tapahtumia jäljellä ennen kesälomia. Harjoituksia jatketaan i... (8 päivää sitten)

Koripallo
Turku
Tytöt

Ilves Lady futis Nimenhuuto.com

Sandra kirjoitti: (vara)maalivahtihommat kiinnostaisi (3 päivää sitten)

Ilves Kaleva tytöt Nimenhuuto.com

Päivitetty 9 minuuttia sitten

Tytöt

Tampereen uintikeskus tunnetaan myös nimellä: Kalevan uintikeskus, Kalevan uimahalli, Sammon uusi koulu, Pellervonkatu, Juhlatila Laulumaja, Sammon uusi päiväkoti ja Sammon koulu B-talo.

Swimming
Lentopallo