Tapanilan Urheilukeskus Erätie 3, 00730 Helsinki

Erä Lentis Nimenhuuto.com

Erässä palloilee tällä hetkellä yli kaksisataa miestä ja naista. Pelaamme miesten alue- ja paikallissarjatasoilla ja naisten 1-, 2- ja paikallissarjoissa. Järjestämme myös kuntolentopalloilua niille, jotka eivät kiinnostu kilpaurheilusta. Lisäksi joukkueemme ovat vakituisia osallistujia erilaisissa turnauksissa – löytyypä kaapistamme muutama MM-mitalikin suolentopallosta!

Heidi kirjoitti: Moi! Yhdistetäänkö vuorot, niin saadaan kunnon kuusikkopeliä 6-6? :) (Noin 14 tuntia sitten)

Lentopallo ja Beach volley

Yrittäjien liikuntakerho Nimenhuuto.com

Vantaan Yrittäjät ”Liike-energiaa elämään” sponsored by Vantaan Energia Vantaan Yrittäjät ja Vantaan Energia tarjoavat Vantaalaisille yrittäjille mahdollisuuden kokeilla erilaisia liikuntalajeja. Liikuntakerhon tunnit ovat osallistujille maksuttomia. Tule mukaan kokeilemaan miten eri tavoin voikaan harrastaa liikuntaa!

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (6 päivää sitten)

HoTa Miehet Nimenhuuto.com

Talvisin pelataan Etelä-Suomen aluesarjaa, mutta ihan vaan pelailemaan mahtuu myös. Kaksi kertaa viikossa pelaillaan ke ja pe iltaisin Perttilän koululla Lohjalla. Kesäisin beachvolleyta pari kertaa viikossa Aurlahden rannassa.

Hiltsu kirjoitti: Jos tarvii, niin pääsen (3 päivää sitten)

Lentopallo ja Beachvolley
Lohja

SK General Nimenhuuto.com

Oskari kirjoitti: Maalivahtina (Noin kuukausi sitten)

Liikunta Mylly

Tikkurilan Tiikerit 08 Nimenhuuto.com

Tea kirjoitti: Hei, sitovat ilmoittautumiset pe 26.4 mennessä! Osallistujille kuuluu turnauspaita, mikäli haluat paidan niin kirjoita DL mennessä nimesi ja paidan koon oheiseen taulukkoon: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yYJDpQEgjo-8IMaO1Hbct26mEcnNpwo90fet1sasUQg/edit?usp=sharing (Noin kuukausi sitten)

Tapanilan Puhallus Nimenhuuto.com

Perinteikäs Puhallus pelaa futsalia Tapanilassa.

Ville kirjoitti: yritän ehtii työreissulta kentälle (7 päivää sitten)

Kiffen bowling Nimenhuuto.com

Viralliset kotisivut http://www.kiffenbowling.fi/ Täältä löytyy myös Ringen-tulokset

Marko kirjoitti: PEKKASVAPAA 👍 (2 kuukautta sitten)

Keilailu

Namika2010 Nimenhuuto.com

JuusoF kirjoitti: Juho onkin out, kuumetta (11 päivää sitten)

Mäntsälä

VanLe Miehet Nimenhuuto.com

Vantaan Lentopallo 1, 2, 3 ja 4 +veteraanit (miehet)

Mika kirjoitti: Saadaanko porukka kasaan illaksi ? (5 päivää sitten)

Vuosaaren Viikingit Nimenhuuto.com

Lentopalloseura Vuosaaren Viikingit pelaa alue-ja paikallissarjaa sekä veteraanipelejä eri ikäluokissa. Kaudella 2023 ja 2024 treenaamme ja pelaamme seuraavasti: Kallahden palloiluhallissa, Kallvikinniementie 1 maanantaisin klo 19.00, torstaina Vuosaaren urheilutalolla klo 20 ja lauantaina höntsää klo11 Punakiventie 4 salissa. Lisäksi pelailua satunnaisesti koulujen loma-aikaan. Vakioturnauksia: Linnavolley Savonlinnassa elokuussa, Homenokka Jyväskylässä syyskuussa, Kolibri-turnaus Tampereella marras- joulukuussa. Lisäksi SM-ikäluokat. Liity mukaan, jos sinulla on useampia peli- ja treenivuosia takana. Ikävä kyllä seuralla ei ole harrastelijavuoroja. Pelimiehet, tervetuloa mukaan. Yhteys: Jukka Isohanni 0442316466

Joukkue etsii pelaajia: Lentopallojoukkue Vuosaaren Viikingit Helsingistä etsii pelaajia 3.- ja 4.-sa...

Helsinki, Vuosaari

Tapanilan Urheilukeskus tunnetaan myös nimellä: Mosahalli, Tapanilan Erä ry, Erätie, Tapanilan keilahalli ja Helsingin kiipeilykeskus.

Keilailu
Koripallo