Tarmonmaja Hiidenvedentie 4, 03100 Nummela

HNT Nimenhuuto.com

Perinteikäs Lohjalainen harrastejääkiekkoporukka. Pelaa NHL (Nummela Hockey League) sarjaa ja kiertää Harrasteturnauksia mistä niitä ikinä löytääkään. Harjoitukset ovat höntsäämistä punaiset vastaan valkoiset. Kertajäillä kävijöiltä kustanne 1,5 tunnin jääriemusta on 10 euroa.

Rahunen kirjoitti: Vahva ehkä (4 päivää sitten)

Lohja, Lohjan Jäähalli

ViRHe Nimenhuuto.com

Vihdin Rennot Heittelijät (ViЯHe) on vihtiläinen, ultimate frisbeehen erikoistunut junioriseura. Vuodesta 2015 eteenpäin ViЯHe on ollut virallisesti urheiluseura, mutta toiminta joukkueena on alkanut jo vuonna 2010. Juniorimme pelaavat tällä hetkellä U17- sarjaa. Harjoituksemme ovat aloittelijaystävälliset, kaiken ikäiset ja -tasoiset ovat tervetulleita mukaan!

Joukkue etsii pelaajia: ViRHeeseen ovat tervetulleita kaikki uudet pelaajat ikään ja liikuntataustaan...

Aava kirjoitti: In mutta lähden 30 min etupeltoon että ehdin omiin treeneihin (Noin kuukausi sitten)

Ultimate frisbee
Vihti

Papeko ry Nimenhuuto.com

Lohjan palvelus- ja pelastuskoira ry:n, Papekon, koulutusten, tapahtumien ja kokousten listaukset ja ilmoittautumiset osallistumisista.

Katariina kirjoitti: Omatoimi treeni, olen kipeä (11 päivää sitten)

Koiraurheilu
Lohja

NKV Nimenhuuto.com

Nummelan KiekkoVeljet pelaa perustamassaan ja hallinnoimassaan Nummela Hockey Leaguessa. Tarkoituksena tehdä asiat tyylillä ja kehittyä joukkueena. www.nummelankiekkoveljet.fi www.facebook.com/nummelankiekkoveljet

Oskari kirjoitti: 50/50 tuun jos kerkeen töiden takia (3 päivää sitten)

Nummelan kisaajat Nimenhuuto.com

Nummelan Kisaajien uimarien nimenhuuto

Veera kirjoitti: Vaan sali (10 kuukautta sitten)

Uinti

JKU Aikuisurheilu Nimenhuuto.com

JKU Aikuisurheilijoiden sivusto, jossa esitetään harjoitukset, kilpailut ja jaetaan tärkeä info.

Johanna kirjoitti: PIKKUJOULUGAALA 9.11.2024 klo 19-23 Tervetuloa kaikkien harrastajien yhteiseen illanviettoon Hotelli Verson kokoustila Silmuun. Omakustannehinta 30 eur / hlö. Sisältää buffetruokailun (ei alkoholijuomia). Laskutetaan ilmoittautumisen päättymisen (24.10.) jälkeen osallistujilta. MENU: Grillattua k... (Noin 12 tuntia sitten)

Yleisurheilu
Jyväskylä

Keravan Urheilijat hiihto Nimenhuuto.com

Keravan urheilijoiden hiihtojaoston yhteisharjoitukset ja tapahtumat

Tuomas kirjoitti: Keravan Urheilijoiden juniorijäsenille (alle 18 v) tarjotaan mahdollisuus osallistua 14.9 järjestettävään Sherwood Run juoksukilpailuun puoleen hintaan. Kilpailumatkoina ovat 5 km, 10 km ja Puolimaraton. Syöttämällä koodin KEU50 ilmoittautumisen yhteydessä kampanjakoodi kenttään lähtee osallistum... (Noin kuukausi sitten)

Hiihto
Kerava

Nitro Nummela Nimenhuuto.com

PöxytTNT Nimenhuuto.com

Cassu kirjoitti: En ihan varma kerkeenkö (3 päivää sitten)

Rautamankelit Nimenhuuto.com

Eija kirjoitti: Katson sunnuntaina töiden jälkeen mikä on vointi (6 kuukautta sitten)

Lentopallo

Tarmonmaja tunnetaan myös nimellä: Nummelan koulu, Air Club, Klassikko Ravintola, Certos Areena, Nummela ja Hiidenvedentie.

Crosscountryski
Swimming