Reilua peliä mahtavassa säässä

8. syyskuuta, 2015

Mikä olisikaan parempi tapa lopettaa kulunut futis­kausi, kuin reiluun peliin ja auringon­paisteeseen? LoPa 02 (Lohjan Pallo) järjesti Lohjalla elokuun lopussa Nimenhuudon sponsoroiman Reilun pelin turnauksen, jossa osallistujia kannustettiin rehtiin peliin ja reiluun asenteeseen.

Uusi ennätys Nimenhuudon käytössä

23. elokuuta, 2015

Nimenhuudon käyttäjämäärät kasvoivat uuteen ennätykseen. Viime viikolla kävijöitä oli jo yli 400.000. Ehkä lukema vielä nousee, kun sisäkausi ja sarjapelit pyörähtävät kunnolla käyntiin. Käyttäjä­määrien kasvu on hyvä asia. Useampi joukkue pystyy pyörittämään arkeaan paremmin ja voimme osaltamme auttaa ihmisten liikunta­harrastuksia.

Luvassa +12°C, muista pitkähihainen

12. elokuuta, 2015

Nimenhuudon tapahtumasivu kertoo ajantasaisen sääennusteen, jotta osaat varautua oikean­laisella varustuksella harjoituksiin tai peliin. Ominaisuus on ollut testi­käytössä koko kesän, mutta aika vähän saimme testattua auringon ja poutasään symboleja. Toivottavasti syksy on parempi.

Rajoita osallistuvien pelaajien maksimimäärä

4. kesäkuuta, 2015

Hyödyllinen uutuus: voit määritellä tapahtumaan osallistuvien maksimi­määrän nyt rooli­kohtaisesti. Jos joukkueesi on lähdössä isolla ryhmällä turnaukseen, voit varata pelaajille 45 paikkaa ja valmentajille 8 paikkaa, ja nämä rajat käsitellään erikseen. Mukaan lähtevät valmentajat eivät vie pelaajien paikkoja tai päinvastoin.

Sarjapelit kerralla joukkueen kalenteriin

13. huhtikuuta, 2015

Voit tuoda tapahtumia joukkueesi kalenteriin auto­maattisesti ja nopeasti muista palveluista. Nimenhuuto tukee useita kalenteri­muotoja, jotta saat tehtyä esimerkiksi turnaukseen liittyvät peli­tapahtumat joukkueenne sivuille.

Nimenhuuto artikkeli

Tapahtuman tärkeitä tietoja näytetään listauksessa nyt lisää

6. helmikuuta, 2015

Tapahtuman tärkeitä tietoja näytetään listauksessa nyt enemmän mm. tapahtuman lisätiedot, tapahtuman kesto ja kuka tapahtumaa viimeksi kommentoi. Erotimme tiedot ilmoit­tautumisen päättymisestä ja maksimi-ilmoittau­tuneiden määrästä selkeästi pois tapahtuman otsikosta.

Vinkkejä pikkujoulujen järjestämiseen

14. marraskuuta, 2014

Kylmä ja synkkä marraskuu on jo pitkällä, joten on aika kaivaa tonttu­lakit esiin ja keittää litra­kaupalla glögiä koko joukkueen iloksi. Ravintola, sauna vai stand-up-klubi? Tapahtumassa näkyvän kartan avulla pidät huolen siitä, että koko joukkue löytää paikalle missä ikinä tapahtuman järjestätkin.

Nimenhuuto artikkeli

Onko joku vielä ilmoittautumatta? Näin muistutat nopeasti

25. lokakuuta, 2014

Voit lähettää tapahtumaan liittyviä viestejä kiireellisenä valitulle joukolle. Esimerkiksi muistutus­viesti kaikille niille, jotka eivät ole vielä lainkaan ilmoit­tautuneet IN tai OUT. Tai nopea tiedotus kaikille yhteys­henkilöille viime hetken muutoksista.

Nimenhuuto artikkeli

Junnujoukkueen arki: vanhempien viestit ja kirjautuminen

17. elokuuta, 2014

Joukkueen arki leviää käsiin, jos tieto ei kulje. Junnu­joukkueessa tilanne on vielä haastavampi, kun tiedon pitää kulkea pelaajien ja valmentajien lisäksi vanhemmille ja huoltajille. Kehitimme Nimenhuutoon lisäominaisuuden, jolla vanhemmat ja huoltajat pysyvät entistä paremmin kartalla.

Fck-Mammat parantavat maailmaa sählyn lomassa

8. maaliskuuta, 2014 | Salla Turpeinen

Pudasjärveläisten perheenäitien joukkue Fck-Mammat pelaa kaksi kertaa viikossa kuntoilumielessä sählyä. Nimenhuuto on mammoilla aktiivisessa käytössä, vaikka toiminta ei olekaan totista vaan pikemminkin iloista kuntoilua. "Aiemmin toimimme tekstareiden varassa, mutta sitten joku bongasi Nimenhuudon – onneksi! Sen käyttö on helpottanut paljon", kertoo joukkueen yhteyshenkilö Sinikka Hemmilä.

Nimenhuudosta tuli valmentajien työkalu

24. tammikuuta, 2014 | Salla Turpeinen

Treeneihin ilmoittautuminen on Nimenhuuto-palvelun ykkös­juttuja. Ilmoittautu­misesta on hyötyä etenkin valmentajille, jotka voivat osallistujien perusteella suunnitella joukkueelleen täsmälliset treenit. Monessa joukkueessa Nimenhuudosta onkin tullut valmentajille tärkeä apuväline.

"Kaikki matskut samassa paikassa"

3. tammikuuta, 2014 | Salla Turpeinen

Juniori­jalkapalloseura FC Pilkun tavoitteena on järjestää vireää ja innovatiivista toimintaa nuorille futaajille. Toiminnan pyörittämisessä oleellisena osana ovat internet ja sosiaalinen media. FC Pilkun 2003 syntyneiden poikien joukkueen toiminta nojaa paljolti Nimenhuuto-palveluun.

Suomen Paras Mobiilipalvelu

5. marraskuuta, 2013

Nimenhuuto valittiin parhaaksi Kuluttaja­palveluksi Suomen Paras Mobiili­palvelu-kilpailussa. Hieno homma, joka vetää suun hymyyn. :) Nimenhuuto on iso mobiili­palvelu. Melkein 30% palvelun käytöstä tapahtuu kännykällä tai tabletilla, ja osuus kasvaa vauhdilla.

Käyttäjien kokemuksia Nimenhuudosta

"Ilmoittautuminen auttaa siinä, että voin suunnitella hyvät treenit juuri sille porukalle, joka on tulossa paikalle." "Kiitos loistavasta sivustosta!" Kehitämme palveluamme käyttäjiemme palautteen mukaan. Mitä mieltä sinä olet Nimenhuudosta?