Golf Mäntsälä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Mäntsälä ja lajina on golf. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, salibandy, hiihto, kaukalopallo, futsal, lentopallo, harrastekiekko, koripallo ja yleisurheilu.

Katso lista koko maan golfjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Mäntsälän Frisbeegolf Nimenhuuto.com

Mäntsälän Frisbeegolf ry ylläpitää Mäntsälän frisbeegolfpuistoa ja järjestää toimintaa radalla. Hanki seurajäsenyys näin: Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja kirjaudu sisään ohjeiden mukaan tai rekisteröidy palveluun, jos olet uusi käyttäjä. Valitse yläreunan valikosta ”Liity jäseneksi seuraan”. Seuraa palvelun ohjeita. www.mantsalanfg.com

Joukkue etsii pelaajia: Mäntsälän Frisbeegolfilla oli vuonna 2018 noin 40 jäsentä. Mukaan mahtuu sekä...

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten