J Naantali

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Naantali ja lajina on j. Niitä löytyy yhteensä 9 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on koripallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, jalkapallo, yleisurheilu, lentopallo, sähly, kuorolaulu, sähäly ja purjehdus.

Katso lista koko maan jjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

NPS Suncitysurfers Nimenhuuto.com

Pääset varaamaan laudan ja ilmoittautumaan tapahtumiin painamalla in. Jos haluat perua lautavarauksen/ilmoittautumisen, paina out. Neljä ensimmäistä saavat WS-laudan kulloiseenkiin ajanjaksoon. Viides varaaja saa Mistral Superlight -laudan käyttöönsä. Vuoron kesto 3h. Seuralautojen käyttöä koskevat ohjeet löytyvät lautakoppien ovista.

Jaakko kirjoitti: Sunnuntaina 14.5 (11 kuukautta sitten)

Purjelautailu

HT Vallis Nimenhuuto.com

HT Vallis on miesten jääkiekkojoukkue, joka toiminnallaan pyrkii aktivoimaan naantalilaisia aikuisia liikunnan pariin. HT Valliksen käytössä on ollut vakiovuoro Kuparivuoren jäähallista vuodesta 2003.

Jarno kirjoitti: Tummat: Puolustajat: Petri P, Markus, Hoksu, Sami L. Hyökkääjät: Juha V, Timo N, Sepi, Kalle H, Tuomas V, Tuomas L. Valkoiset: Puolustajat: Pasi K, Vesa N, Teemu L, Jarmo S. Hyökkääjät: Henrik L, Late, Jaakko M, Jussi S, Harri M, Antti W. (11 päivää sitten)

RRR Sports Nimenhuuto.com

Hei, olen Eelis Reijonen ja haluan sinut meidän tiimiin Tervetuloa

Jalkapallo, Frisbeegolf ja Säbä