J Porvoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Porvoo ja lajina on j. Niitä löytyy yhteensä 19 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, purjehdus, ratsastus, soutu, koripallo, judo, sähly ja suunnistus.

Katso lista koko maan jjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

BSS jollapurjehtijat 2024 Nimenhuuto.com

Borgå Segelsällskap (BSS) on Porvoossa 1906 perustettu ja toimiva pursiseura. BSS on Suomen Purjehdus ja Veneilyn jäsenyhdistys. BSS:llä on tänään n. 430 jäsentä ja 120 rekisteröityä purje- ja moottoriveneitä. BSS:n junioritoiminta pidetään Kugghamnissa, BSS:n kerhosatamassa. Siellä on jollarampit, jollatelineet sekä säilytysliiteri purjeille ja varusteille. Seuralla on yksi Laserjolla, kaksi Zoomjollaa sekä yhdeksän optimistijollaa jäseniä ja junioreita varten. Purjehdus on hieno urheilulaji ja harrastus. Haluamme tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle mahdollisuuden kokeilla purjehtimista. Kilpatasolla purjehdus on myös todellista urheilua - haastavaa sekä fyysisesti että henkisesti. Tavoitteemme on, että purjehduksesta tulisi lapsille ja heidän perheilleen elämäntapa.

BSS Punaiset 2021 Nimenhuuto.com

Borgå Segelsällskap (BSS) on Porvoossa 1906 perustettu ja toimiva pursiseura. BSS on Suomen Purjehdus ja Veneilyn jäsenyhdistys. BSS:llä on tänään n. 430 jäsentä ja 120 rekisteröityä purje- ja moottoriveneitä BSS:n junioritoiminta pidetään Kugghamnissa, BSS:n kerhosatamassa. Siellä on jollarampit, jollatelineet sekä säilytysliiteri purjeille ja varusteille. Seuralla on yksi Laserjolla, kaksi Zoomjollaa sekä yhdeksän optimistijollaa jäseniä ja junioreita varten. Purjehdus on hieno urheilulaji ja harrastus. Haluamme tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle mahdollisuuden kokeilla purjehtimista. Kilpatasolla purjehdus on myös todellista urheilua - haastavaa sekä fyysisesti että henkisesti. Tavoitteemme on, että purjehduksesta tulisi lapsille ja heidän perheilleen elämäntapa.

KiLu Football Nimenhuuto.com

Kilpilahden Liikuntakerho (KiLu) pelaa Porvoon puulaakisarjassa. Pelaamaan pääsevät kaikki Kilpilahden teollisuusalueen yrityksissä työskentelevät (Neste, NES, Borealis...) Kilpilahti Sport club (KiLu) plays football in Porvoo local summer league. All employees of the Kilpilahti area are welcome to join our team. 2019 16.5. Keppana - KiLu 3-1 23.5. KiLu - Hassel Mayhem 2-6 29.5.Gossarna - KiLu 5-1 06.6. KiLu - FC Leffa 2-3 13.6. FC Konnat - KiLu 5-1 06.8. KiLu - Renum United 1-6 14.8. Mörtfiskarna - KiLu 19.8. KiLu - Los Heteros

Kilpilahti, Porvoo

Shirokawa Nimenhuuto.com

Judoseura Shirokawan treeni- ja tapahtumailmoitussivusto. Seuran nettisivut osoitteessa www.shirokawa.com

Joukkue etsii pelaajia: Hei Tule harrastamaan maailman suosituinta kamppailulajia joukkoomme ! Seuram...

Yrjö kirjoitti: Olen paikalla auttamassa, JOS perjantaina on ilmoittautuneita. Itse en treenaa. (Noin 2 kuukautta sitten)

Judo

Hunters-U22 Nimenhuuto.com

Porvoon Hunters Team

jukka kirjoitti: Nyt on aika hoitaa pelipassi + vakuutus kuntoon http://finhockey.fi/index.php/pelaajalle/pelipassit ensimmäinen sarjapeli on 20.9.2023 ja passit on saatava kuntoon mahdollisimman pian Valitse laji jääkiekko ja jäsenseura on Porvoon Hunters ry Jos jääkiekkoliiton vakuutus on kallis. Kannattaa hark... (8 kuukautta sitten)

Taiji Nimenhuuto.com

Täältä löydät Porvoo Taiji-seura Baolei He ry seuran järjestämät kurssit

Taiji ja Tai chi

Nesteen jääkiekko Nimenhuuto.com

Kilpilahden teollisuusalueella työskentelevien porukka, jotka ovat Kilu:n jäseniä. Kuitenkin vuorolle voi tulla "vierailijoita", mikäli ilmoittautumisessa on tilaa. Ensisijaisesti peliaikaa saavat Kilu:n jäsenet.

Samuli kirjoitti: Moi! Onko innokkasta vetämään ensi syksynä jääkiekkovuoroa? Vuorot pitäisi varata tämän kuun loppuun mennessä. Jos vetäjää ei ole, niin vuoroa ei järjestetä. (10 päivää sitten)

Porvoon Vilttiketju Nimenhuuto.com

Porvoolainen harraste urheiluseura.

BSS H-veneily Nimenhuuto.com

Kivimiehet Nimenhuuto.com

Joni kirjoitti: Suoritukset laahaa perässä ku peliesitykset. Tilitietojen perusteella ei ollut irto-ukkoja eilen 👀 Mut ei hätää, taloudelliset velvoitteet on korjattavissa ja niin se omatuntokin kevenee. Peliesityksetkin seuraa sit ku kovasti harjoittelee tai sinnepäin. (Noin kuukausi sitten)

PorvoonPuulaakipalloilijat Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten

FC VähänKäytetyt - FC VäKä Nimenhuuto.com

FC VäKä on porvoolainen naisten puulaakijalkapallojoukkue, joka koostuu hyvin sekalaisesta joukosta. ;) Reenataan kerran viikossa ja pelataan silloin kun listassa lukee. Nyt talvella me ollaan mukana puulaakisäbässä samalla asenteella kuin fudiksessakin. ILON KAUTTA!!

Jaana kirjoitti: tuun jos en ole jyväskylässä samaan aikaan :D (Noin kuukausi sitten)

Jalkapallo ja Saliband

Sansu Nimenhuuto.com

Naisten jääkiekon harrastejoukkue Porvoossa. Jos olet kiinnostunut tulemaan pelailemaan meidän joukkueeseen niin otahan yhteyttä: valmentaja: Timo Rintala: Timo.rintala@vighs.fi puh.040-5797080 jojo: Satu: satu.sevelius@hotmail.com