Kuntosali Kirkkonummi

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kirkkonummi ja lajina on kuntosali. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: handboll käsipallo, joukkuevoimistelu, jääkiekko, jalkapallo, lentopallo, koripallo, kaukalopallo, ratsastus ja sukellus.

Katso lista koko maan kuntosalijoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Beast2F Nimenhuuto.com

Seura järjestää eri tapahtumia, joista ilmoittelemme täällä, tapahtumat maksuttomia kaikille B2F jäsenille, ellei toiste mainita. Ilmoittaudu mukaan!

Joukkue etsii pelaajia: Seuramme pyörittää ulko gymiä! Liittymällä seuraamme voit maksua vastaan osal...

Mauri kirjoitti: Beast2F Sunnuntai 5.4 kello 15.30 1. Lämppä pyörillä 2. Tekniikka 3. Core 7x7x7 4. Loikka 5. Voima Mawe combo 6. Voima S2OH räkistä 7. Pakarat (10 päivää sitten)

Kuntosali
Kirkkonummi